אוויר צלול וקריר: מוזמנים לחוויה שאין כמותה בבירת הסליחות

ירושלים – בירת הסליחות של ישראל: מפגש של תרבות ורוח

תקופת הסליחות וחגי תשרי בירושלים היא חוויה שאין דומה לה. שעת לילה מאוחרת, אוויר צלול וקריר בסמטאות העתיקות, ורחש התפילות החודר אל הלב – כל אלו מהווים חלק בלתי נפרד מהקסם של ירושלים, בירת הסליחות של ישראל. השנה, ירושלים ערוכה לקליטת המוני המבקרים ומציעה מגוון רחב של פעילויות והטבות מיוחדות.

אירוח והטבות במלונות ובאתרים בירושלים

העיר ירושלים מציעה מגוון הטבות ייחודיות למבקרים, הכוללות הנחות במלונות והשתתפות בסיורי סליחות מיוחדים. בלינה של שני לילות במלונות ירושלים, זוכים האורחים למתנה אישית של 100 ₪ לכל אדם, אותה ניתן לממש במגוון אתרים ואירועים בעיר. בנוסף, מבחר מלונות מציעים הנחה של 20% ללנים בעיר בתקופת הסליחות.

סיורי הסליחות המודרכים בירושלים יהפכו השנה לנגישים יותר, הודות לסבסוד עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י), אשר יסייעו להוזיל את עלויות ההדרכה ולהנגיש את החוויה לכולם.

מגוון רחב של אירועים וסיורים

ירושלים מציעה למבקרים חוויה ייחודית של תרבות ורוחניות. הקמפיין העירוני, בשיתוף עם משרד המורשת, משרד ירושלים ומסורת, הרשות לפיתוח ירושלים והמועצה לשימור אתרי מורשת, נועד להנגיש את חוויות הסליחות והתרבות בירושלים לכל כיס ועניין. העיר מציעה תכנים מגוונים שמותאמים הן ליחידים והן למשפחות, וכל המידע מרוכז באתר אינטרנט ייעודי: "ירושלים – מפגש של תרבות ורוח".

סיורי הסליחות יאפשרו למבקרים להתרגש מהעושר התרבותי והרוחני של העיר, תוך היכרות עם אתרים משמעותיים וחשובים בתולדות העם היהודי.

דבר ראש העיר ירושלים, משה ליאון

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מסר: "ירושלים היא מגדלור של תקווה וחוסן והיא ליבו של העם היהודי כבר למעלה מ-3,000 שנה. השנה, תהיה העיר מוקד לתפילתם ולתקוותם של המוני ישראלים ויהודים מרחבי העולם לשנה טובה, לשחרורם של החטופים, לרפואת הפצועים ולשלומם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. לקראת חודש הסליחות, עיריית ירושלים נערכה למען כל אחד ואחת מתושביה ומאורחיה, ובכלל זה לאירוח כ-3000 מפונים, רובם מיישובי עוטף ישראל בצפון, שעדיין שוהים במלונות העיר. נעשה כל מאמץ להעצים ולהפוך את חוויית הסליחות בירושלים, גם השנה, למיוחדת ומוצלחת. נשמח לארח את הבאים לעיר ולקרוא לכולם להתאחד עימנו בתפילה שמחברת את כולנו: 'תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה'".

בתקופה זו, העיר מתמלאת במבקרים המבקשים להתחבר לערכיה העמוקים והמסורתיים של הסליחות, וכל אלו שואפים לגעת בלבם של אלפי המבקרים הבאים לחוות את הקסם של ירושלים.

הגיע הזמן להפסיק לזלזל באינטילגנציה ולהשתמש בכינוי "הגדה המערבית"

סליחות על החומות, יוליה ברזון,
שופר בכותל, באדיבות הקרן למורשת הכותל המערבי
סליחות ראשונות עם יצחק מאיר, צילום ישי ירושלמי

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן