ביטוח לאומי בבשורה ליותר מ200000 אזרחים לפני שבת – גם אתם תהנו?

חזית בניין סניף הביטוח הלאומי אשקלון. קרדיט דוברות הביטוח הלאומי

בשורה משמעותית ליותר מ200,000 אזרחים: ביטוח לאומי משמח את הציבור לפני שבת

אחרי 11 חודשים של עבודה מסביב לשעון למען הציבור 

במשך 11 חודשים, עובדי הביטוח הלאומי עמלו ללא לאות כדי לסייע לאזרחי ישראל, להעביר מענקים ולדאוג לרווחתם הכלכלית. כעת, הם יוצאים עם בשורה משמעותית ביותר עבור למעלה מ-200,000 אזרחים שיוכלו כעת לברך על ההודעה החדשה של המוסד לביטוח לאומי.

בהודעה היום, הצליחו בביטוח הלאומי להדהים תושבים רבים לאחר תקופה ארוכה של מלחמה ושירות און ליין מסביב לשעון עבור התושבים במדינת ישראל וכעת ניתן לברך על פתיחת הסניף החדש, הממוקם במבנה מרווח ונגיש בן 4 קומות, מציע מרכז שירות לקוחות רחב ידיים ומרכז וועדות רפואיות חדיש ונוח. הוא מתפרש על פני שטח של 4,000 מ"ר באשקלון ונועד לספק מענה לצרכים הסוציאליים של תושבי העיר והסביבה, במיוחד בתקופה מאתגרת זו.

שירות מקיף ונגיש לתושבי אשקלון והסביבה

חזית בניין סניף הביטוח הלאומי אשקלון. קרדיט דוברות הביטוח הלאומי
חזית בניין סניף ביטוח לאומי אשקלון. צילום: דוברות הביטוח הלאומי

הפריסה הרחבה של הסניף תאפשר מתן שירות איכותי ומקיף לכ-200 אלף תושבים באזור, כולל תושבי אשקלון, שדרות וישובים נוספים במועצה אזורית חוף אשקלון ושער הנגב. בסניף ניתן יהיה לקבל מגוון רחב של שירותים, כמו הגשת בקשות לקצבאות, מסירת מסמכים, קבלת אישורים ועוד.

מיקום מרכזי ושירותים דיגיטליים מתקדמים

הסניף החדש ממוקם במיקום מרכזי ונגיש ליד משרדי קריית הממשלה וקניון חוצות אשקלון, עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית. בנוסף לשירות הפרונטלי, ניתן להזמין תור מראש באתר הביטוח הלאומי, במוקד הטלפוני או באפליקציה. הביטוח הלאומי גם מציע מגוון רחב של שירותים דיגיטליים מתקדמים, המאפשרים לקבל מידע ולבצע פעולות רבות באופן מקוון.

"שירות ציבורי איכותי ומזמין"

שר העבודה, יואב בן צור, הדגיש את החשיבות של שירות ציבורי איכותי ומזמין, ואת המחויבות של הביטוח הלאומי לספק שירות כזה לאזרחים. הוא ציין את התפקיד החשוב של סניף אשקלון בחזית העזרה לקהילה, במיוחד בימי שגרה ובימות מלחמה.

חיזוק תושבי הדרום

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שיבח את עובדי הביטוח הלאומי על מסירותם ותמיכתם בתושבים, במיוחד בתקופות קשות. הוא הדגיש את החשיבות של הסניף החדש במתן שירות לאוכלוסיות המוחלשות בעיר.

הנגשת השירותים לכל

מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי, צביקה כהן, הדגיש את המחויבות של הארגון להיות נוכח בכל מקום שבו הוא יכול לסייע לאזרחים. הסניף החדש באשקלון, לדבריו, הוא שלב נוסף במאמצים להנגיש את השירותים ולפגוש את התושבים פנים אל פנים.

שירות משופר לתושבי אשקלון והסביבה

מנהלת סניף אשקלון, מיכל מי-טל, הביעה את שביעות רצונה מהמבנה החדש והשירותי, והזמינה את תושבי העיר והסביבה להגיע וליהנות מהשירות המשופר.

כתב אישום מזעזע: הסייעות צפו בהתעללות בפעוטות והמשיכו כרגיל – המשפטן חדשות המשפט של ישראל

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן