חברת התעופה האהובה חזרה לארץ ושוברת את מחירי הטיסות לניו יורק

ביקורת דרכונים לפני ההמראות בנמל התעופה בן גוריון. צילום: אודי דוד בן דוד

חברת התעופה חזרה לישראל עם מחירי טיסות לניו יורק שוברי שוק – האם המהלך הזה יגרום לאל על להוריד את המחירים הגבוהים שלה?

חברת תעופה האהובה, שזכתה לפופולריות רבה בקרב הנוסעים הישראלים, חזרה לפעילות מלאה בישראל עם לוח טיסות מיוחד שכולל טיסות ישירות וטיסות קונקשן למגוון רחב של יעדים ברחבי העולם

ביקורת דרכונים לפני ההמראות בנמל התעופה בן גוריון. צילום: אודי דוד בן דוד
טיסות זולות לניו יורק – אילוסטרציה – ביקורת דרכונים לפני ההמראות בנמל התעופה בן גוריון. צילום: אודי דוד בן דוד

גולת הכותרת של המהלך היא ללא ספק הורדת המחירים הדרסטית לטיסות לניו יורק, שמתחילות כעת ב-560$ בלבד לכרטיס הלוך ושוב. המהלך הזה מגיע בתזמון מושלם לקראת חודש החגים, בו הביקוש לטיסות לניו יורק גבוה במיוחד.

טיסות זולות לניו יורק – האם אל על תוריד מחירים?

המחירים האטרקטיביים שמעניקה החברה מעלים את השאלה המתבקשת: האם אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, תוריד גם היא את המחירים הגבוהים שלה לטיסות לניו יורק? בחודשים האחרונים, מחירי הטיסות של אל על לניו יורק זינקו באופן משמעותי, והפכו ליקרים בצורה בלתי סבירה עבור רבים מהנוסעים הישראלים. המהלך של חברת התעופה האירופאית עשוי ליצור תחרות בריאה בשוק ולהביא להורדת מחירים גם מצד אל על, לטובת הצרכנים הישראלים.

כל הפרטים על הטיסות המוזלות

כרטיסי הטיסה לניו יורק של חברת אייר אירופה, שמתחילים כאמור ב-560$ בלבד, כוללים תיק אחד שעולים איתו למטוס. חשוב לציין כי יש לוודא את התנאים המלאים בעת הזמנת כרטיס הטיסה, כדי להימנע מתשלומים נוספים או הפתעות לא נעימות. כמו כן, הטיסות לניו יורק כוללות עצירת ביניים של כמה שעות במדריד, בירת ספרד, וניתן לנצל את העצירה הזו לטיול קצר בעיר היפהפייה והרוויה בהיסטוריה.

בשורה משמחת לנוסעים הישראלים

המהלך של חברת התעופה להוריד את מחירי הטיסות לניו יורק הוא בשורה משמחת עבור הנוסעים הישראלים, שיוכלו כעת ליהנות מטיסות במחירים נוחים יותר, במיוחד בתקופת החגים. נותר רק לקוות שאל על תצטרף לחגיגה ותוריד גם היא את המחירים, כדי ליצור תחרות אמיתית בשוק ולהבטיח שהנוסעים הישראלים יוכלו ליהנות מהיצע רחב של טיסות במחירים הוגנים.

תרשים מחירי טיסות מתוך גוגל טיסות - טיסות זולות לארה"ב
תרשים מחירי טיסות מתוך גוגל טיסות – טיסות זולות לארה"ב

בעוד 9 ימים בארה"ב: תביעת ענק של נפגעי איבה ישראלים נגד חמאס – שתפו גם לנפגעי איבה שאתם מכירים – חדשות המשפט בישראל – המשפטן

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן