אופנוע שנות ה-20 עם טכנולוגיה מישראל – ה-Maeving RMS1 שובר חוקים

האופנוע החדשני של Maeving: שילוב של עיצוב קלאסי וטכנולוגיה מתקדמת מתוצרת ישראל"

חברת האופנועים הבריטית Maeving Motorcycle השיקה לאחרונה דגם חדש של אופנוע חשמלי, בעל עיצוב קלאסי ייחודי, שתוכנן בעזרת תוכנה מתקדמת שפותחה בישראל. האופנוע החדש, המכונה Maeving RMS1, שואב השראה מעיצובים משנות ה-20 ומהדמויות האיקוניות כמו ג'יימס דין וסטיב מקווין. האופנוע תוכנן בתוכנת Creo של חברת PTC, שהיא אחת התוכנות המובילות בתחום ה-CAD (תכנון בעזרת מחשב) בעולם.

תוכנת Creo מפותחת ברובה בשני מרכזי הפיתוח של PTC בהרצליה ובחיפה, ומאפשרת למעצבים ולמהנדסים לתכנן מוצרים בצורה דיגיטלית מלאה, כולל הצגת המוצר בתלת-ממד, בדיקת כל מרכיביו והשתלבותם זה עם זה, והתאמה מדויקת של המוצר עוד לפני שלב הייצור.

"יכולות תכנון המשטחים המתקדמות של התוכנה שלנו סייעו לשפר את העיצוב האסתטי והמכני של אופנועי Maeving," אומר זיו בלפר, מנכ"ל PTC ישראל ומשנה לנשיא עולמי למחקר ופיתוח ב-PTC. "אופנועים הם מוצר מעניין, מכיוון שהם מטבעם גופים מכניים מורכבים ביותר. על מנת להפוך אותם לקלי משקל, במיוחד כשמדובר באופנוע חשמלי, צריך בזמן העיצוב והתכנון להתייחס להיבט המכני. זאת, במיוחד כאשר האתגר הזה צריך להיות משולב עם עיצוב אסתטי יחודי. כאן, באות לידי ביטוי התכונות היחודיות של התוכנה שלנו, אשר נותנות למהנדסים ולמעצבים תעשייתיים שליטה מלאה על אופן הפיתוח של משטחים, תוך כדי לקיחה בחשבון של משתנים כגון משקל, חומר, ארגונומיה ועוד."

תוכנת Creo היא תוכנת הדגל של PTC, ומאפשרת לחברות גדולות ומובילות בעולם בתחומים כמו טויוטה, BMW, אינטל, וולט דיסני ואיירבס לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן – החל משלב התכנון והסימולציה ועד לייצור ותפעול.

Maeving היא יצרנית אופנועים שבסיסה בקובנטרי, אנגליה, והיא היצרנית הראשונה של אופנועים חשמליים בבריטניה. הדגם החדש, Maeving RMS1, הוא האופנוע החשמלי החזק ביותר של החברה עד כה, עם מהירות מרבית של 70 מייל לשעה וכוח כפול מהדגמים הקודמים. הסוללה של האופנוע ניתנת להסרה וטעינה בכל מקום עם חיבור חשמל, מה שמאפשר נוחות וגמישות למשתמשים.

חברת PTC, שבסיסה בבוסטון, מעסיקה מאות עובדים בישראל בשני מרכזי פיתוח בהרצליה ובחיפה. החברה מוכרת את מוצריה ליותר מ-30,000 ארגונים ברחבי העולם, מתוכם כ-70 בישראל. PTC נסחרת בנאסדק ונכללת באינדקס S&P 500.

קרדיט: יח"צ
קרדיט: יח"צ

שבוע העבודה מתקצר: האם הישראלים יזכו לאיזון בין עבודה לחיים פרטיים?

 

 

 

 

 

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן