דולר אחד והילדים שלכם יושבים לידכם : ההטבה המשפחתית של אל על

אל על מציעה הטבה ייחודית למשפחות: הושבה לילדים בדולר אחד בלבד

חברת התעופה אל על משיקה היום (ב') הטבה ייחודית למשפחות הטסות עם ילדים, במסגרת רצונה לשפר את חווית הטיסה המשפחתית. במסגרת ההטבה, משפחות יוכלו לרכוש הושבה לילדים עד גיל 12 במחיר סמלי של דולר אחד בלבד לכל כיוון. ההטבה תקפה לטיסות עד 31 בדצמבר 2024, והיא חלה על כרטיסי הטיסה מסוג LITE ו-CLASSIC של החברה.

לקוחות שרכשו כרטיסי LITE, שבהם הושבה כרוכה בתשלום נוסף, יוכלו לרכוש הושבה לילדים במושבים רגילים או במושבי SPACE ו-FRONT במחיר של דולר אחד בלבד לכל ילד. בנוסף, לקוחות שרכשו כרטיסי CLASSIC, בהם הושבה במושבים רגילים כלולה במחיר הכרטיס, יוכלו לשדרג את הושבת הילדים במושבי SPACE ו-FRONT באותו מחיר סמלי.

ההטבה זמינה לרכישה החל מהיום ועד סוף השנה הנוכחית, והיא חלה על כל יעדי הרשת של אל על וחברת הבת סאן דור. ניתן לממש את ההטבה בערוצי הדיגיטל של החברה, כולל ניהול הזמנות באתר אל על, באפליקציה ובאמצעות סוכני הנסיעות.

אופיר גולדמן, ראש אגף שיווק ודיגיטל באל על, מסר: "אנחנו מאמינים שחווית הטיסה המשפחתית חשובה בעת היציאה לחופשה, וכחלק מהרצון שלנו לדייק את המענה המותאם למשפחות עם ילדים, אנו מאפשרים את שירות הושבת הילדים במחיר סמלי של דולר אחד בלבד. ההטבה תאפשר למשפחות לחסוך תשלום בגין הושבה ולהבטיח מראש הושבה של הילדים במשפחה יחדיו בסמוך להורים. לקוחות אל על מוזמנים ליהנות מההטבה שתאפשר טיסה משפחתית בראש שקט, לכל הטיסות שירכשו עד סוף שנת 2024".

לפרטים נוספים ולהזמנות, ניתן לבקר באתר אל על.

זעזוע בבית האבות: עובד חשוד בעבירות מין ואלימות כלפי מטופלת חסרת ישע

צילום דוברות אל על

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן