מלכה חדשה משייטת בים – אוניית הפאר קווין אןQueen Anne

קרדיט – מד קרוזס

לאחרונה השיקה חברת הקרוזים הבריטית והאגדית קונרד  (השייכת לתאגיד קרניבל האמריקאי)  אוניית פאר מלכותית, רביעית בצי האוניות של החברה, ואחות לאוניות המפורסמות קווין מרי 2, קווין אליזבת' וקווין ויקטוריה.

האונייה תציע פעילויות לכל המשפחה והפלגות מעניינות ברחבי העולם. לאונייה היפה והמעניינת הזו יש היסטוריה מעניינת לא פחות.

היסטוריה של המלכה אן – האונייה המפוארת שהפליגה לכל קצווי העולם

האונייה המפוארת "המלכה אן" היא אחת מהאוניות המפורסמות ביותר בהיסטוריה הימית. בין שנות ה-30 לשנות ה-60 של המאה הקודמת, היא הפליגה לכל קצווי העולם, מעבירה נוסעים ומטען יקר. סיפורה המרתק של האונייה הזו מלא בהרפתקאות, תעלומות ואפילו אירועים היסטוריים משמעותיים. הבה נצלול יחד אל תוך ההיסטוריה המרתקת של "המלכה אן".

הולדתה של אונייה מפוארת

"המלכה אן" נבנתה בשנת 1936 בחברת ספנות בריטית מפורסמת. היא הייתה אונייה מפוארת, בעלת קווים אלגנטיים ומערכות מתקדמות לתקופתה. האונייה הייתה מיועדת להפלגות בין בריטניה לאוסטרליה, ובמהלך שנות פעילותה היא הסיעה אלפי נוסעים לכל רחבי העולם.

מלחמת העולם השנייה ותפקידה ההיסטורי

כשפרצה מלחמת העולם השנייה, "המלכה אן" הפכה לאונייה צבאית. היא שימשה כאונייה-בית לחיילים ואף הובילה חיילים לחזיתות הקרב. בנוסף, היא סייעה בפינוי אזרחים מאזורי לחימה. תפקידה ההיסטורי במלחמה הוא אחד הדברים שהפכו אותה לאחת האוניות המפורסמות בעולם.

קרדיט – מד קרוזס

חזרה לשגרה והפלגות לכל קצווי העולם

לאחר המלחמה, "המלכה אן" חזרה לשגרת ההפלגות הבין-יבשתיות. היא המשיכה להסיע נוסעים ומטען יקר לכל רחבי העולם, מאוסטרליה ועד קנדה. האונייה הפכה לאחת האוניות הפופולריות ביותר בקרב הנוסעים, בזכות הפאר והנוחות שהיא הציעה.

סוף דרכה של אונייה מפוארת

לאחר שנים רבות של שירות נאמן, "המלכה אן" פרשה לגמלאות בשנת 1965. היא הועברה למוזיאון ימי בבריטניה, שם היא מוצגת עד היום כאחד הסמלים הבולטים של ההיסטוריה הימית. מבקרים רבים מגיעים לראות את האונייה המפוארת ולשמוע על סיפורה המרתק, המשקף את ההיסטוריה הימית והצבאית של המאה העשרים.

שנת 2024 – קווין אן חדשה מהיסוד חוזרת להפליג

אוניית הפאר החדשה והמרהיבה של חברת קונרד האגדית , קווין אן, החלה את הפלגותיה השנה. קווין אן היא אוניית הפאר החדשה והמרשימה ביותר בצי האוניות של חברת קונרד האגדית.   זוהי אוניה יפה במיוחד, המשלבת בין עיצוב מודרני לבין אלמנטים קלאסיים של אוניות הפאר המפוארות ביותר בעולם. שייט באונייה מהווה חוויה ימית מרהיבה, שתשאיר אתכם מוקסמים ומלאי התרגשות.

Queen Anne  מצטרפת לשלוש האוניות הנוספות בצי, משקלה 113,000 טו והיא תארח 3,000 נוסעים על פני 14 סיפונים. האונייה מצוידת בכל הטכנולוגיות והשירותים המתקדמים ביותר, כדי להבטיח חוויה ימית מפנקת ובלתי נשכחת לכל אורח בה.

קרדיט – מד קרוזס

חווית השייט המפנקת

אוניית הפאר קווין אן מציעה חוויית שיט יוקרתית ומפנקת. החל מהחדרים המרווחים והנוחים, דרך האוכל הטעים והמגוון, וכלה בפעילויות הבידור והפנאי המרשימות – כל פרט עוצב בקפידה כדי להעניק לכם את החופשה המושלמת. תוכלו ליהנות ממגוון מסעדות, בריכות שחייה, מועדוני לילה, ספא ועוד. קווין אן מציעה לנוסעים חוויה ימית מפנקת ובלתי נשכחת. החל מהמסעדות הבינלאומיות המגוונות, דרך המועדונים והברים האלגנטיים, וכלה בבריכות השחייה, מרכזי הספא והפעילויות הבידוריות המגוונות – האונייה מספקת את כל מה שנחוץ כדי להפוך את ההפלגה לחוויה מושלמת. הנוסעים יוכלו ליהנות מנופש מפנק, תוך שהם מתפנקים בשירות אישי ומסור.

גלו את היופי הייחודי של האונייה

האונייה עצמה היא יצירת אמנות מרהיבה. החל מהעיצוב הפנימי המרשים, דרך הקישוטים והפרטים הקטנים, וכלה בהיסטוריה העשירה שלה – כל פרט מספר סיפור. תוכלו לטייל ברחבי האונייה ולגלות את כל הפינות המרתקות והייחודיות שלה.

עיצוב מרהיב ואלמנטים קלאסיים

עיצוב האונייה משלב בהרמוניה מופלאה בין סגנון מודרני לבין אלמנטים קלאסיים של אוניות הפאר המפוארות. החזית המרשימה, הקשתות והקישוטים המעוצבים מעניקים לה מראה אצילי ומלכותי. בפנים, האונייה מציעה חללים מרווחים המשלבים בין אלמנטים מודרניים לבין פרטים קלאסיים כמו עץ מהודר ותאורה עדינה.

יעדים ייחודיים

האונייה תבצע הפלגות לאורך כל העולם, מהיעדים הקלאסיים והאהובים ועד ליעדים יוצאי דופן וחדשניים. מהים התיכון ועד לקרחונים של הצפון, מהאיים הקריביים ועד לנופי הפאר של אוסטרליה – קווין אן תציע חוויות ייחודיות ובלתי נשכחות בכל מקום שאליו תגיע.

האונייה תציע הפלגות בסאות'האמפטון , לונדון , במסלולים של 4 ל-14 לילות לאיים הבריטיים, פיורדים הנורבגיים, האיים הקנריים, סקנדינביה, הים התיכון ועוד.

פעילויות לכל הגילאים

אוניית הפאר קווין אן מציעה פעילויות מגוונות לכל בני המשפחה. ילדים יוכלו ליהנות ממועדון ילדים, משחקים, אטרקציות ופעילויות מיוחדות. ההורים יוכלו להתפנק בספא, להנות ממסעדות יוקרתיות או פשוט להירגע בסיפון. יחד, כל המשפחה תוכל ליהנות מחוויות בלתי נשכחות.

סיכום

קווין אן היא אוניית הפאר החדשה והמרשימה ביותר בצי האוניות של חברת קונרד האגדית. האונייה משלבת בין עיצוב מודרני לבין אלמנטים קלאסיים של אוניות העבר. היא מציעה חוויה ימית מפנקת ובלתי נשכחת, עם מגוון רחב של שירותים, פעילויות ויעדים מרהיבים. האונייה הזו בהחלט תהפוך להיות המלכה החדשה של הים, ומי שיזכה להפליג בה יחזור מלא התרגשות וזיכרונות שיינצרו בליבו לעד. הבטיחו לעצמכם מקום באונייה הזו ובואו להרגיש כמו מלכים.

לפרטים והזמנות מד קרוזס, נציגת המכירות הרשמית בישראל www.med-cruises.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן