Wizz Air משיקה את "טוס כפי יכולתך" בישראל: מהפכה בעולם הטיסות

מטוס וויזאייר, צילום: יח''צ וויזאייר

חברת התעופה האירופית Wizz Air, המוכרת בזכות מחיריה הזולים והשקיפות שלה, מביאה לישראל את מועדון הלקוחות החדשני והמהפכני שלה – "Wizz All You Can Fly" או בעברית, "טוס כפי יכולתך". המועדון, הראשון מסוגו באירופה כולה, מעניק לחבריו את החופש לטוס ללא הגבלה, בכל אחד מ-800 הקווים הפרוסים על פני 50 מדינות ברחבי העולם, כולל כמובן, ישראל. וכל זה בתוספת סמלית של 9.99 יורו בלבד לכל כרטיס טיסה

Wizz Air טוס כפי יכולתך. צילום: יח''צ וויזאייר
Wizz Air טוס כפי יכולתך. צילום: יח"צ וויזאייר

המועדון הראשון מסוגו באירופה נוחת בישראל

כן, קראתם נכון. טיסות ללא הגבלה כך לפי הפרסום של וויז אייר היום, זהו רגע מכונן בעולם התעופה הישראלי, שכן לראשונה, נוסעים יכולים לתכנן את חופשותיהם הבאות ללא דאגות לגבי עלויות הטיסה. בין אם אתם חולמים על בטן-גב מפנק בחופי יוון, טיול תרמילאים בהרי הקרפטים ברומניה, או סוף שבוע קצר בווינה הקסומה, עם Wizz All You Can Fly, השמיים הם הגבול – תרתי משמע!

טוסו לכל יעד של Wizz Air בתוספת 9.99 יורו בלבד לכרטיס

המחיר הרגיל לחברות במועדון היוקרתי הזה הוא 599 יורו לשנה, סכום שכבר בפני עצמו מהווה עסקה משתלמת עבור נוסעים תכופים. אבל רגע, יש עוד! במסגרת מבצע השקה חסר תקדים, Wizz Air מציעה את 10,000 המנויים הראשונים במחיר מיוחד של 499 יורו בלבד. זהו חיסכון של 100 יורו, או במילים אחרות, כמעט שתי טיסות חינם! אבל אל תחכו יותר מדי, המבצע הזה תקף רק עד ה-15 באוגוסט בחצות, ולאחר מכן המחיר יחזור ל-599 יורו.

מבצע השקה מיוחד: 10,000 מנויים ראשונים ב-499 יורו בלבד

אז איך זה עובד? פשוט מאוד. לאחר רכישת המנוי, חברי המועדון יכולים להתחיל להזמין טיסות החל מה-25 בספטמבר 2024. כל שעליהם לעשות הוא לבחור את היעד המועדף עליהם מתוך מגוון עצום של אפשרויות, ולוודא שהטיסה זמינה 72 שעות לפני מועד ההמראה הרצוי. לאחר מכן, כל שנותר הוא לשלם את התוספת הסמלית של 9.99 יורו, ולארוז מזוודות!

הזמינו טיסות החל מה-25 בספטמבר למניינם וטוסו ללא הגבלה

עם Wizz All You Can Fly, כל חלום נסיעה הופך למציאות. בין אם אתם הרפתקנים המחפשים את האתגר הבא, זוגות המחפשים חופשה רומנטית, או משפחות המחפשות ליצור זיכרונות בלתי נשכחים, המועדון הזה פותח בפניכם עולם שלם של אפשרויות. אז למה אתם מחכים? הצטרפו עוד היום למועדון Wizz All You Can Fly, ותתחילו לתכנן את ההרפתקה הבאה שלכם

לופטהנזה וסוויס אייר מאריכות את תוקף ביטול הטיסות לישראל 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן