מהמעבדה לחווה: המסע המרתק של חדשנות חקלאית בגולן

מהמעבדות לחווה: שיתוף פעולה פורץ דרך בין יחידת החקלאות והחדשנות גולן למכון שמיר למחקר

השבוע התקיים ביקור מיוחד בחוות היישום וההכשרה באבני איתן, כאשר מנהלת מכון שמיר למחקר, דינה גלעד, וצוותה הגיעו לסיור חוויתי והיכרות עם הפרויקטים החדשניים המתקיימים בחווה. במהלך הביקור, נחשף צוות המכון למגוון פרויקטים פורצי דרך בתחום החקלאות והחדשנות, אשר בחלקם מעורבים גם חוקרי מכון שמיר.

היחידה לחקלאות וחדשנות גולן הציגה בפני הצוות את היקף הפעילות והחדשנות המתקיימת בחווה. צוות מכון שמיר התרשם עמוקות מהחדשנות ומהשילוב המוצלח בין מחקר אקדמי יישומי לבין פעילות החווה. דינה גלעד, מנכ"לית מכון שמיר למחקר, ציינה את החיבור העמוק והטבעי בין המחקר האקדמי והיישומי של חוקרי המכון לבין היחידה לחקלאות וחדשנות גולן בחוות היישום המתקדמת, אשר מאפשר לייצר מחקרים ותוצרים המקדמים את הגולן.

לסיכום הביקור, המשתתפים זכו להתנסות מעשית בעבודה בחממה הידרופונית, המדגימה את הטכנולוגיות המתקדמות המיושמות בחווה. ביקור זה מהווה ציון דרך משמעותי בשיתוף הפעולה בין היחידה לחקלאות וחדשנות גולן לבין מכון שמיר למחקר, ומבטיח המשך פיתוח וקידום של מיזמים חקלאיים חדשניים באזור.

מוריה סנדלר, מנהלת החווה, ציינה כי "מכון שמיר למחקר הוא הבית והלב עבורי וכל הפעולות שלנו בחוות היישום וההכשרה בהשראה ובשותפות מופלאה עם המכון".

הביקור המחזק את שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים בתחום המחקר והיישום החקלאי, מהווה דוגמה לשיתוף פעולה מוצלח ומשמעותי. כן ירבו ביקורים בחווה, שיביאו לקידום ופיתוח חדשנות חקלאית באזור הגולן.

בתמונה: צוות מכון שמיר בחוות היישום: מוריה סנדלר, דינה גלעד, עדיאל עפרי, שרה ומיכל.
צילום : היחידה לחקלאות וחדשנות גולן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן