נהגי Gett למען הקהילה: הנהגים יוכלו לדווח על מקרי חירום מהשטח

ענקית התחבורה החכמה תשתף פעולה עם חברת Carbyne כדי שבמקרי חירום הנהגים יוכלו לדווח למוקד "איחוד והצלה" בלחיצת כפתור.
מארק און מנכ"ל Gett ישראל "פריסה של 10,000 נהגים ברחבי הארץ זה כוח לטובת הקהילה"
חברת Gett, המובילה בפתרונות תחבורה חכמים לעסקים, תטמיע בתוך אפליקציית הנהגים שלה בישראל את המערכת המתקדמת של חברת Carbyne המפתחת טכנולוגיות מצילות חיים עבור ממשלות ומוקדי חירום.

צילום: גט וקארביין

שיתוף הפעולה האסטרטגי, יאפשר למעל 10,000 נהגי Gett המסיעים עשרות אלפי לקוחות פרטיים ועסקיים להשתמש לראשונה ביכולת לתקשר עם מוקד החירום באמצעות וידאו ישיר או צ'ט ישירות מהאפליקציה של Gett ולשלוח למוקד החירום מיקום דינמי של המתקשר. יכולת המיקום הדינמית היא קריטית שכן היא מאפשרת מעקב חי אחר מיקומו של כלי הרכב שבסבירות גבוה יכול עדיין להיות בתנועה במהלך אירוע חירום.

יצירת הדיווח יבוצע באמצעות כפתור ייעודי בתוך אפליקציית Gett עם לחיצת לחצן המצוקה באפליקציה, יתבצע חיבור אוטומטי אל מערכת Carbyne אשר תזרים באופן מיידי את הנתונים החיוניים למוקד "איחוד הצלה". המידע אשר יועבר אל מוקדן "איחוד הצלה" בין אם המיקום המדויק, וידאו או צ'אט יאפשרו למוקדן לחוות באופן מוחשי את האירוע וע"י כך לנייד את כוחות ההצלה בזמן המהיר ביותר ובאפקטיביות המרבית.

שיתוף פרטי המתקשר כגון מיקומו, שיחת וידאו ועוד נעשים בהסכמה מלאה של המתקשר. עם סיום התקשרות החירום, תסתיים גם גישת מוקדי החירום והחברות אל פרטי מיקום המשתמש – זאת בהתאם לחוקי הפרטיות המחמירים ביותר. כל המידע אשר נחלק במהלך האירוע נשאר בחזקת מוקדי חירום בלבד.

מארק און, מנכ"ל Gett ישראל מסר: שילוב הטכנולוגיה של Carbyne יחד עם פריסה של 10,000 נהגים ברחבי הארץ זה כוח לטובת הקהילה. תפיסת העולם של Gett מיום הקמתה לשים את הנהגים העובדים עימה במרכז ולשדרג את היכולות שלהם באמצעות טכנולוגיות חדשות ורב שימושיות.

אמיר אליחי מנכ"ל Carbyne מסר: "אנו ממשיכים לחבר את העולם לגופי חירום ולחבר גופי חירום לעוד מידע חכם שהוכח כמציל חיים. חברת Gett היא מהמובילות העולמיות בתחום תחבורה עסקית. אנחנו גאים לקחת חלק במאמצי החברה הבלתי פוסקים לדאוג לביטחונם של נוסעיה ונהיגה. אירועי חירום בגופי תחבורה הם מורכבים יותר שכן פעמים רבות הן לנהג והן לנוסע אין את היכולת לספק מידע איכותי ומדויק בזמן אמת. באמצעות שיתוף הפעולה וניצול הפלטפורמה המאובטחת, מעתה למוקד החירום יהיה באופן מיידי את המרכיב הכי קריטי באירוע חירום וזה מידע אודות: מיקום הרכב, ציר הנסיעה, מספר רכב, צבע, שמות נוסעים וכיו"ב."

חברת Gett הוקמה בשנת 2010 על ידי דייב וייסר ורועי מור. החברה מובילת שוק בפתרונות תחבורה לעסקים ברחבי העולם, והייתה הראשונה להשיק מוצר תחבורה לעסקים On-demand כבר בתחילת דרכה. היום מספקת החברה שירותים עסקיים לעשרות אלפי לקוחות באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת ולחברה ארגון מכירות גלובלי המונה למעלה מ-300 איש.

עד היום גייסה החברה למעלה 750 מיליון דולרים, מוצר הדגל של החברה בתחום מציג טכנולוגיה יוצאת דופן אשר מאפשרת ללקוחות עסקיים לנהל את כל ספקי התחבורה שלהם תחת ממשק יחיד, בין אם מדובר בשירות מוניות סטנדרטי, רכבי יוקרה ולימוזינות או שירותים נוספים. הטכנולוגיה של Gett מנהלת את כל ספקי התחבורה בצורה פשוטה ונוחה וכן מאפשרת לעובד ליהנות מחוויית הזמנה עקבית בכל העולם.

חברת Carbyne נוסדה בשנת 2014 וגייסה 40 מיליון דולרים ופועלת מ5 משרדים בעולם, מעסיקה מעל 100 עובדים ונותנת שירות למעל ל 400,000,000 אזרחים בשיתופי פעולה אסטרטגיים עם גוגל, סיסקו, אמזון ועוד. הטכנולוגיה של חברת Carbyne בנויה על תשתיות זמן אמת, המאפשרת התייעלות בעבודה מול מוקדים של גופי ביטחון אזרחיים ורשויות מוניציפליות תוך כדי איתור המיקום המדויק של המדווח. כמו כן, מייצרת המערכת מעין פאנל המאפשר לראות את עומסי השיחות לפי שעה, יום בשבוע ומיקום המפגע ובכך לסייע בתעדוף אירועים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן