מהפכת השירות במשרד הבינוי והשיכון: מענה מהיר לכל זכאי, בכל מקום

שיפור השירות במשרד הבינוי והשיכון: מענה מהיר ומקיף יותר לציבור

משרד הבינוי והשיכון, בהובלת השר יצחק גולדקנופף, יוצא במהלך רחב לשיפור השירות לציבור, במטרה לעודד מיצוי זכויות בכל התכניות לסיוע בדיור. במסגרת מהלך זה, נבחרו שלוש חברות מובילות במכרז שיספקו מענה יעיל ומהיר לאזרחי ישראל, החל מה-5 באוגוסט 2024.

שירותים מתקדמים ונגישים יותר, החברות שנבחרו, מלגם, אלונים מבית MGROUP ומעוף, יספקו מגוון שירותים חיוניים בתחום הדיור, כולל:  בקשות לסיוע בשכר דירה וקבלת זכאות לדיור ציבורי. מתן אישורי זכאות להשתתפות בהגרלות "דירה בהנחה". תכניות מענקים לרכישת דירה יד שנייה ו"דירה להשכיר".  בקשות לסיוע לבניית ממ"ד במסגרת התוכנית למיגון אשקלון.

מהלך רחב היקף

החברות נבחרו לאחר בחינה קפדנית של קריטריונים כמו ניסיון קודם, יכולת להרחיב פריסה גיאוגרפית, והמחויבות לשירות איכותי ומקצועי. בעקבות כך, השירותים הניתנים יוגדלו ויונגשו לאזרחים רבים יותר באמצעות: הרחבת פריסת סניפים ברחבי הארץ. הרחבת שעות הפעילות כדי להתאים לנוחות האזרחים.  שירות רב ערוצי הכולל מענה טלפוני, שירות מקוון וקבלת קהל פיזית ושירות במגוון שפות.

המעבר לחברות החדשות יבוצע באופן אוטומטי, תוך שמירה על רציפות הטיפול בבקשות והזכאויות. כך, האזרחים לא ידרשו לבצע שום פעולה נוספת.

דברי השר יצחק גולדקנופף: "קורת גג היא צורך בסיסי לכל אדם ומשפחה. המהלך לשיפור השירות לציבור הוא רכיב עיקרי במתן מענה בסיוע לדיור, כך שכל מי שזקוק לכך יוכל לקבל את הסיוע לו הוא זכאי באופן היעיל והאיכותי ביותר. אני קורא לכל האזרחים להסתייע בתכניות השונות שמציע המשרד ולהגיע לביטחון בתחום הדיור."

דברי מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן:. "הרחבת אופני השירות, הזמינות והנגישות של שירותי הסיוע בדיור שמציע המשרד לאזרחים היא בליבת העבודה שלנו, כיוון ששירותים שאינם נגישים כאילו אינם קיימים. המשרד יצר אפיקי סיוע מותאמים למגוון שיטות דיור ויכולות כלכליות וכעת גם מרחיב ומתאים את השירות לאוכלוסייה הצומחת ולדרכי התקשורת המתחדשות. נמשיך לקדם את תחום הדיור באופן רוחבי, על כל ההיבטים הנדרשים, לרווחת הציבור."

הערות חשובות לציבור

החברות יחלו במתן השירותים ב-5 באוגוסט 2024. בין התאריכים 1-4 באוגוסט יתקיימו ימי היערכות והחברות החדשות לא יעניקו שירותים במוקדים ובסניפים. הודעות יישלחו לאזרחים שכבר מקבלים שירות מהמשרד, אם החברה המספקת להם שירות תוחלף.

"תמונה נוצרה בעזרת DALL-E, כלי יצירת תמונות מבוסס בינה מלאכותית של OpenAI."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן