ישראכרט מפנקת בעוד הטבה מטורפת

עושים שופינג בחו"ל? ישראכרט מציעה הטבה חדשה ללקוחותיה בקניות בחו"ל

ישראכרט ממשיכה להפתיע את לקוחותיה עם מגוון הטבות חדשות ונפלאות לחופשת הקיץ. לקוחות המשלמים בחנויות בחו"ל באמצעות כרטיס ישראכרט המחובר לארנק הדיגיטלי ייהנו מהחזר כספי של 10% על הקניות שלהם. ההטבה בתוקף החל מהיום, ה-2 ביולי, ועד לסוף החופש הגדול, ה-31 באוגוסט 2024, ומאפשרת מימוש אחד לכל לקוח.

על מנת ליהנות מההחזר, יש להוריד את קוד ההטבה מאתר או מאפליקציית ישראכרט ולבצע רכישה ביותר מ-200 שקלים במצטבר. הלקוחות יקבלו את ההחזר במהלך חודש ספטמבר באמצעות גיפטקארד דיגיטלי למגוון רשתות, כאשר סכום ההחזר מוגבל לעד 120 שקלים ללקוח. קבלת ההטבה מותנית ברכישה באמצעות הטלפון הנייד ובביצוע עסקה בהצמדה למסוף או לקופות בתי העסק בחו"ל בלבד. ההטבה תקפה לכרטיסי מאסטרקארד של ישראכרט.

ההטבה החדשה מצטרפת למעטפת הטבות רחבה שישראכרט מציעה ללקוחותיה לפני נסיעות לחו"ל, ותקפות כל השנה. בין ההטבות ניתן למצוא 5-7 ימים חינם בביטוח נסיעות משופר לחו"ל של AIG, הנחות על מאות אטרקציות וחוויות במגוון יעדים ברחבי העולם באתר ישראכרט פאן, והחזרים כספיים על הזמנת מלונות און ליין. למשל, באתר הוטלס ניתן ליהנות מעד 7% החזר כספי, באתר אגודה מעד 5%, ובאתר איירלו המציע חבילת גלישה ניתן ליהנות מעד 13% החזר כספי.

עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל בישראכרט, התייחס להטבות החדשות ואמר: "למרות המצב הביטחוני המורכב, אנו רואים חזרה הדרגתית לנסיעות לחו"ל שמביאות עמן הוצאות מרובות – הזמנת כרטיסי טיסה, בתי מלון, אטרקציות, קניות ומזון. לישראכרט יש את מגוון הכרטיסים הטוב ביותר ללקוח הישראלי ברכישות בארץ, ואנחנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר גם בשימוש בכרטיסים אלה בחו"ל. כרטיס האשראי הוא אמצעי התשלום הנוח ביותר לשימוש ותשלום דרך הארנק הדיגיטלי בטלפון הוא גם האמצעי הבטוח ביותר לתשלום בחו"ל".

לרגל פתיחת חופשת הקיץ, ישראכרט מציעה ללקוחותיה הטבות ייחודיות נוספות שיאפשרו להם ליהנות מחוויות בלתי נשכחות בחו"ל, תוך כדי חיסכון כספי משמעותי. עם ההטבות החדשות, לקוחות ישראכרט יכולים ליהנות מכל היתרונות שמציעים כרטיסי האשראי שלהם גם מעבר לים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרפתקה כלכלית וכדאית עוד יותר.

עמית שגיא סמנכל דאטה דיגיטל ושיווק בישראכרט_צילום תמי בר שי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן