רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות המוקד הטלפוני ל-24 שעות ביממה

גם בשעות הקטנות של הלילה

עם תחילתו של הקיץ והגידול המבורך במספר הנסיעות בשעות הלילה, רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות המוקד הטלפוני ל-24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע

עם תחילתו של הקיץ והגידול במספר הנסיעות בשעות הלילה המאוחרות המאפיין את חודשי הקיץ, רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות, שיהיה זמין מעתה בשעות הלילה וייתן מענה בתחומי מידע כללי :לוחות זמנים, תעריפים ושאלות כלליות נוספות, תיאום נסיעה לנוסעים עם מוגבלות וכן מתן מענה בשעת חירום. בתקופה הקרובה, עם הפעלת המוקד הטלפוני בשעות הלילה, תבחן רכבת ישראל את נתוני הביקוש ולאחר מכן ייקבעו זמני מתן השירות בהתאם.

למען הנוחות של הנוסעים, רכבת ישראל ממליצה להתעדכן מראש בזמני הרכבות על ידי אתר האינטרנט, אפליקציית הרכבת או באמצעות המוקד הטלפוני הזמין במספר 5770*. על מנת להשתמש בשירותי ליווי לנוסעים עם מוגבלות, מומלץ ליצור קשר עם המוקד שניים לפני הנסיעה המתוכננת, כדי שצוותי התחנה יוכלו להיערך בהתאם.

צילום: שבתאי טל הפקות וידאו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן