קיץ פראי – חוויות בלתי נשכחות בים וביבשה = גן חיות + אקווריום

קיץ קסום בגן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל: חוויה לכל המשפחה

הימים החמים הגיעו, ומה יותר כיף מבילוי מרענן עם כל המשפחה? גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל מזמינים אתכם לקיץ קסום, מלא פעילויות מיוחדות וחוויות בלתי נשכחות.

גן החיות התנ"כי

פעילויות בשעות אחר הצהריים: משיקים הקיץ תוכנית פעילויות, דווקא בשעות המאוחרות של היום בהן בעלי החיים פעילים יותר ומזג האוויר נעים יותר לטיול בגן. בין הפעילויות השונות יתקיימו מוזיקה וסדנאות מוזיקליות (ימים ב' וה'), בדשא המוצל מול תצוגת הפלמינגו המרהיבים, פעילויות לבניית משחקים והעשרות לדובה, לפקארי וללמורים, סדנאות יצירה מחומרים טבעיים, סדנה להיכרות עם חרקים וזוחלים ועוד. בכל יום פעילות שונה ומיוחדות. במהלך כל ימות הקיץ יתקיימו האכלות והעשרות מודרכות במעל 15 מתצוגות הגן, ולקטנטנים תמתין מדי יום החל מהשעה 11:00 היכרות עם בעלי חיים קטנים ומרתקים בבית-חי.

עונת הקיץ היא גם העונה בה ניתן ליהנות מסיורים מיוחדים מאחורי הקלעים של תצוגות הגן, להכיר את עבודת המטפלים הכי מקרוב שיש, להיכנס אל הבתים של בעלי החיים ולגלות כיצד האריה מקבל זריקה, מה המשחק האהוב על הקרנף ואיך באמת ישנות הפילות. חוויה מיוחדת ומרגשת, הכי קרוב שיש לבעלי החיים (בתשלום נוסף).

אקווריום ישראל

האקווריום, בו הטמפרטורה מושלמת לביקור בכל עונה, משיקים לרגל הקיץ לוח האכלות וצלילות מודרכות, כך שתוכלו לראות מקרוב כיצד מאכילים את הדגים בתצוגת הכרישים השן-שוריים ולראות כיצד מאמנים את הטריגונים. בכל יום, החל מהשעה ,13:00 ימתינו לכם סדנאות יצירה, כמו גם ביקור בתצוגת המגוון הביולוגי ובית הפרפרים – חוויה מרהיבה בה תזכו לצעוד בתצוגה לצד פרפרים טרופיים המעופפים ברחבי התצוגה בחופשיות.

שעות פתיחה

ימים א'-ה': 19:00-09:00

יום ו': 16:00-09:00

כניסה אחרונה

גן החיות: שעה לפני סגירה

אקווריום ישראל: שעתיים לפני סגירה

לפרטים נוספים על הפעילויות השונות, בקרו באתרי האינטרנט של גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל.

צילום: שלומי חזאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן