150 עובדים תאילנדים יגיעו לישראל ביממה הקרובה ויחזרו לשדות

ביממה הקרובה ינחתו בישראל 150 עובדים תאילנדים לענף החקלאות

ביממה הקרובה ינחתו בישראל כ-150 עובדים תאילנדים לענף החקלאות, כחלק מהמאמצים להשבת כוח העבודה ההכרחי לאחר האירועים הקשים שאירעו ב-7 באוקטובר, אשר הביאו לעזיבתם של רבים מעובדי החקלאות התאילנדים. בלילה האחרון כבר נחתו כ-50 עובדים, והגעתם מהווה צעד משמעותי בשיקום הענף.

הגעת העובדים מתבצעת במסגרת הסכמים בין ממשלות ישראל ותאילנד, ונעשית תודות למאמצים הרבים של הנהלת רשות האוכלוסין וההגירה בהובלת המנכ"ל אייל סיסו ומינהל עובדים זרים בראשות משה נקש, בשיתוף עם משרד החוץ ושגרירות ישראל בבנגקוק.

התהליכים וההסכמים לנוכח הבאת העובדים נוהלו על ידי האגף להסכמים בילאטרליים ואגף החקלאות במינהל עובדים זרים. במהלך כל החודשים האחרונים התנהלו מגעים עם שגרירות תאילנד בישראל וגורמי ממשל תאילנדים, במטרה לאפשר חזרה בטוחה של העובדים לענף החקלאות.

ברשות האוכלוסין וההגירה שמחים על חזרת העובדים מתאילנד ומודים לממשלת תאילנד על שיתוף הפעולה והנכונות להשיב את העובדים לאחר האירועים הקשים, שכללו רצח וחטיפת פועלים תאילנדים. רשות האוכלוסין פועלת במרץ להגביר את קצב הגעת העובדים החיוניים לענף החקלאות כמו גם לענפים נוספים הנדרשים לעובדים זרים בשעה זו.

בתמונה: העובדים בדרכם לישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן