ביטוח לאומי חשף: כוכבי הכדורגל לשעבר ניסו לעקוץ 5000000 ש"ח מהמדינה

כדורגל ושטרות מעופפים. צילום אילוסטרציה באמצעות בינג: אודי דוד בן דוד

הותר לפרסום: יחידת ההונאה של משטרת ישראל במחוז מרכז יחד עם חוקרי יחידת הצפון של הביטוח הלאומי חוקרים חשד להונאה מתואמת ומתוכננת ע"י עשרות כוכבי כדורגל לשעבר, שדיווחו שפשטו רגל כשבפועל הם ניסו להונות את הביטוח הלאומי על סך מיליוני שקלים

כוכבי כדורגל לשעבר זומנו לחקירה - בתמונה: כדורגל ושטרות מעופפים. צילום אילוסטרציה באמצעות בינג: אודי דוד בן דוד
כוכבי כדורגל לשעבר זומנו לחקירה – בתמונה: כדורגל ושטרות מעופפים. צילום אילוסטרציה באמצעות בינג: אודי דוד בן דוד

לאחר מספר חודשים שאגף החקירות של הביטוח הלאומי אסף מידע אודות חשד להונאה לקבלת דבר במרמה מצד כוכבי כדורגל לשעבר שניסו לעקוץ סכום אסטרונומי של 5000000 ש"ח מהמדינה באמצעות ביטוח לאומי, היום החקירה הפכה לגויה עם זימונם של החשודים לחקירה מקיפה במשטרה על ידי חוקרי יחידת ההונאה וביטוח לאומי.

כוכבי הכדורגל לשעבר זומנו לחקירה המשותפת לאחר מידע מהימן שהתקבל

כאמור עם הפיכת החקירה לגלויה 36 כוכבי כדורגל לשעבר אשר ניסו להונות את הביטוח הלאומי בסך מיליוני ₪, הגיעו למשרדי החקירות לאחר שהועבר המידע ליחידת ההונאה במחוז מרכז של משטרת ישראל שביצע חקירה משותפת עם ביטוח לאומי בנושא.

על פי החשד, קבוצת הכדורגלף הפועל קלנסווה, המנוהלת ע"י עמותת "אלאהלי כדורגל קלנסווה", דיווחה שהיא נמצאת בהליכי פשיטת רגל והגישה באמצעות העמותה לביטוח הלאומי, תביעות חוב של שחקנים ועובדים בסכום מצטבר של כ-5 מיליון ש"ח.

על פי החשד, העובדים והשחקנים קיבלו את שכרם במזומן ("בשחור") וללא כל דיווח על העסקתם לביטוח הלאומי, כל זאת במטרה לקבל כספים במרמה.
כאמור, בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה, במהלכה עלו ממצאים רבים המצביעים על חשד לביצוע עבירות מרמה, זיוף, שימוש במסמכים מזויפים, קבלת דבר במרמה והגשת תביעות כוזבות לביטוח הלאומי.

בתאריך 23.6.24 הפכה החקירה גלויה ושחקני קבוצת הכדורגל וגורמי הנהלה זומנו לחקירה ביחידת ההונאה במחוז מרכז, שם נחקרו ע״י חוקרי יחידת ההונאה וחוקרי הביטוח הלאומי, החקירה בעיצומה.

הירי מטול כרם: 📸 עמאר נצר אללה נעצר והודה במעורבותו בפיגועי הירי בבת חפר – חדשות הברון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן