הכנפיים של ישראייר מתפשטות: רכישת מרכז תחזוקה בקפריסין

ישראייר רוכשת שליטה במרכז תחזוקה בקפריסין: צעד משמעותי בביסוס מעמדה הבינלאומי

ישראייר מודיעה היום על רכישת השליטה במרכז התחזוקה בה היא שותפה כיום בקפריסין. רכישה זו תאפשר לחברה להגדיל משמעותית את יכולותיה בתחום התחזוקה, ותהווה צעד משמעותי נוסף במימוש התכנית האסטרטגית של ישראייר להרחבת פעילותה הבינלאומית.

מרכז התחזוקה בקפריסין מספק שירותי תחזוקה שוטפת ותחזוקה כבדה למגוון רחב של מטוסים, כולל מטוסים צרי גוף, שהביקוש לתחזוקתם נמצא בשיאו בשוק התעופה העולמי. רכישת השליטה תאפשר לישראייר להגדיל את כושר הייצור של המרכז, ולספק שירותים איכותיים ויעילים יותר ללקוחותיה.

רכישת השליטה במרכז התחזוקה בקפריסין, הוא צעד נוסף במימוש התכנית האסטרטגית של ישראייר, לביזור הכנסותיה מחוץ לישראל, כחלק מתהליך ניהול הסיכונים אותו מנהלת החברה. קדמו לצעד משמעותי זה, רכישה ושותפות ב- 5 בתי מלון ביוון – אתונה וכרתים ובנכס מלונאי נוסף באיטליה שרכשה חברת הבת סקי דיל. בימים אלו מנהלת החברה, באמצעות חברת הבת, מו"מ לרכישת נכס מלונאי נוסף באיטליה. עם רכישת השליטה במרכז התחזוקה בקפריסין, ניתן יהיה להפנות משאבי ניהול בחברה להתקדמות במימוש התכנית האסטרטגית, ולמצות את המו"מ לרכישת מניות בחברת סמרטווינגס הצ'כית.

נפרדו תמורת 13 מיליון דולר. האיטיאר עזב את ישראייר. צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן