מענקים ללימודים למילואימניקים: הצעד הבא לקריירה מובטחת – מגיע לכם

ביטוח רשות המיסים, שווה לכם כסף - אילוסטרציה שטרות ובניינים. צילום: אודי דוד בן דוד

מלגת "מדים ללימודים"

מלגת "מדים ללימודים" מיועדת ללוחמות ולמילואימניקים משוחררים, וכן לבנות ובני אוכלוסיות ייחודיות, שאושרו כזכאים על ידי צה"ל, תוך חמש שנים מיום שחרורם משירות החובה. המלגה מאפשרת ללמוד לתואר ראשון או שני במוסדות הכרוכים עם המל"ג להשכלה אקדמאית או בתחום האמנות, כאשר המוסדים מוכרים על ידי הרשויות המתאימות.

החל משנת תשפ"ד, המלגה מכסה עד 100% משכר הלימוד האוניברסיטאי, וניתנת לאורך כל תקופת הלימודים ובאופן רטרואקטיבי לתקופת הזכאות בתוקף. ניתן למצוא מידע נוסף ולבצע בירורים במוקד הווטסאפ של "האגף והקרן לחיילים משוחררים" בטלפון 03-7380404, וכן באתר האגף והקרן לחיילים משוחררים.

מלגת פר"ח:

המלגה מעניקה תוספת של 2,600 שקלים למלגת הפר"ח הבסיסית. סטודנטים שלקחו חלק בתוכנית פר"ח וביצעו 10 ימי שמ"פ לפחות בשנה זכאים להטבה זו. סטודנטים שעונים לשירות מילואים פעיל יזכו בתוספת נוספת של 900 שקלים, סה"כ 3,500 שקלים. ההטבה מתקיימת אוטומטית על ידי פר"ח. ספק של מלגת 100+ יכול להגיע לסכום של 10,500 שקלים לתלמידי תואר ראשון ושני, בהתאם לקריטריונים שנקבעו במערך הלוחם. לבירורים נוספים וקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות למוקד המילואים 1111 שלוחה 4 או לדיקנט הסטודנטים במוסד הלימודים.

ביטוח רשות המיסים, שווה לכם כסף - אילוסטרציה שטרות ובניינים. צילום: אודי דוד בן דוד
ביטוח רשות המיסים, שווה לכם כסף – אילוסטרציה שטרות ובניינים. צילום: אודי דוד בן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן