iDigital משיקה את חבילת ה-Mac המשתלמת ביותר בישראל

תמונה של מחשב Mac או של מוצרי Apple בכלל

רשת iDigital משנה את חוקי המשחק: משיקה את החבילה המשתלמת ביותר בשוק מחשבי ה-Mac בישראל

רשת iDigital, השותפה האסטרטגית והבכירה של Apple בישראל וה-Apple Premium Partner היחידה בארץ, ממשיכה להוביל את השוק המקומי במומחיות, בשירות ובמכירת מוצרי Apple עם השקת חבילה חדשה ומתקדמת למחשבי ה-Mac – ה-Mac Pack. מדובר בחבילה הרחבה והמשתלמת ביותר לרכישת מחשבי Mac בישראל, המשנה את כללי המשחק ומבססת את מעמדה של iDigital כמובילת שוק בתחום זה.

 התוכנית המתקדמת של ה-Mac Pack

במסגרת המהלך להנגשת מוצרי Apple לכלל הציבור, iDigital מציעה את ה-iDigital Mac Pack, המשלבת מגוון יתרונות ופיצ'רים המיועדים להעניק ללקוחות חוויית רכישה ושימוש יוצאי דופן:

שלוש שנות אחריות iDigital Care: האחריות המקיפה ביותר על מוצרי Apple בישראל, הכוללת שנתיים נוספות מעבר לשנת האחריות הסטנדרטית של היצרן. האחריות כוללת תיקונים במעבדת iDigital הרשמית, המאושרת על ידי Apple, עם חלקי חילוף מקוריים וטכנאים מוסמכי Apple, להבטחת תיקון מושלם בכל תקלה. תקופת התנסות של 30 יום: הלקוחות יכולים להתנסות במוצר במשך 30 ימים, עם אפשרות לקבל את מלוא כספם בחזרה ללא כל התחייבות, אם יחליטו להחזיר את המוצר. עד 24 תשלומים ללא ריבית: אפשרות לפרוס את התשלום על פני עד 24 תשלומים ללא ריבית, לנוחות מקסימלית ברכישה. חבילת מומחי iDigital: ליווי אישי ומקצועי של מומחי iDigital לאורך כל מסלול הרכישה. מומחים אלו מספקים ייעוץ בהתאמת המוצר לצרכי הלקוח, מסייעים בהעברת נתונים, מדריכים את הלקוחות בצעדים הראשונים עם ה-Mac ועונים לכל שאלה, טכנית או תוכנתית, בכל זמן ולאחר הקנייה. סדנאות בקבוצות קטנות: סדנאות במרכזי השירות בשלושה סניפים ברחבי הארץ, בהן מומחי iDigital מדריכים את הלקוחות בצעדים הראשונים עם ה-Mac ובשימוש ב-Ecosystem של Apple. הסדנאות כוללות טיפים, המלצות לקיצורי דרך ודרכים לניצול מרבי של ה-Mac.

 דברי סמנכ"ל מכירות וסחר iDigital

משה שוצברג, סמנכ"ל מכירות וסחר ברשת iDigital, מדגיש את ההתקדמות והערך המוסף שמביאה חבילת ה-Mac Pack ללקוחות: "רשת iDigital, השותפה האסטרטגית הבכירה של Apple בישראל, ממשיכה להוביל את שוק ה-Mac בישראל עם הצעת ערך חדשה. Pack iDigital Mac מקנה ללקוח היכרות עם יכולות ה-Mac וה-Apple Ecosystem ומאפשרת לו לעבור מ-PC ל-Mac או להתחדש עם Mac – בראש שקט, עם האחריות המקיפה בישראל, תנאי תשלום נוחים וליווי ושירות אישי ומקצועי של מומחי iDigital. מהלך זה הינו נדבך נוסף באסטרטגיה של הרשת להנגיש ללקוחותינו את מוצרי Apple ככלל ומחשבי ה-Mac בפרט ולאפשר להם ליהנות מיתרונותיו הרבים של המחשב הטוב בעולם".

לסיכום

באמצעות השקת ה-iDigital Mac Pack, רשת iDigital ממשיכה לחזק את מעמדה כמובילת שוק בתחום מחשבי ה-Mac בישראל, תוך הצעת חבילת ערך כוללת המעניקה ללקוחות את המענה המקיף ביותר בשוק. החבילה מבטיחה חוויית שימוש מקיפה, שירות אישי וליווי מקצועי לכל לקוח, וממצבת את iDigital כמובילה בחדשנות ובשירות בתחום מוצרי Apple בישראל.

תמונה של מחשב Mac או של מוצרי Apple בכלל
נערך בBing

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן