מהם הקמינים המבוקשים ביותר לשנת 2024?

קמינים

הקמינים השונים הם אופציה פופולרית מזה כעשור, גם בזכות המראה המרשים וגם בזכות החימום הנעים מאוד שהם מייצרים. באופן טבעי ככל שהביקוש לקמינים גדל, מתרחב מנעד האפשרויות. כדי שגם אתם תוכלו לבחור את הקמין האידיאלי עבורכם, הכנו סקירה של האופציות המבוקשות ביותר בשנת 2024 – מוזמנים להיעזר בה.

קמין גז

בסרטים ובסדרות בתוך הקמין (או האח, שנבדל מהקמין בכך שהוא פתוח) מתפצחים עצים. במציאות לקמיני עצים אמנם יש קסם, אבל הם מייצרים הרבה מאוד לכלוך וגם עשן. גם הטרחה של רכישת עצים ומציאת פתרון אחסון עבורם כך שהאיכות שלהם תישמר גורמת לכך שהישראלים מחפשים קמינים מסוגים אחרים – ובפרט מתקינים קמין גז.

היתרונות העיקריים של קמיני גז הם היעילות האנרגטית, שבאה לידי ביטוי בעלות תפעול שוטפת נמוכה, והיכולת שלהם לחמם בהצלחה גם חללים גדולים. חשוב להדגיש כי התקנת קמין מסוג זה יחסית מורכבת עקב הצורך להוביל את הגז לסלון, וכמו כן יש להזמין טכנאי גז מוסמך אחת ל-5 שנים כדי לבחון את תקינות המערכת.

קמין חשמלי

סוג נוסף של קמינים שהשימוש בו נוח מאוד ולמעשה נטול טרחה לחלוטין הוא הקמינים החשמליים. קמין שפועל על גבי תשתית החשמל הביתית חוסך גם את הצורך לפרוס צינורות גז ולבצע בדיקות תקופתיות, כך שזהו למעשה פתרון החימום הפרקטי ביותר והפשוט ביותר להתקנה ותחזוקה. עוד יתרון משמעותי של קמינים חשמליים הוא העלות הנמוכה שלהם בהשוואה לקמיני הגז. כמו כן הם נחשבים לידידותיים לסביבה (אם כי ייצור חשמל עלול להיות תהליך מזהם יותר, לפחות עד שמדינת ישראל תעבור לייצור חשמל מהשמש באופן מסיבי).

קמין ביו אתנול

קמין ביו אתנול נחשב לסוג החדשני ביותר. קמינים אלה פועלים על בסיס חומר בעירה ידידותי מאוד לסביבה ולא זקוקים לאוורור. עוד יתרון של קמין ביו אתנול הוא שלא נוצר עשן וכמו כן אין פליטה של כימיקלים מזיקים תוך כדי חימום הבית. כשאין צורך בארובה, צנרת מיוחדת או אוורור, ההתקנה קלה ופשוטה ולכן גם זולה. יחד עם זאת נדרשת רכישה שוטפת של ביו אתנול, שאותו שופכים אל הקמין כדי להפעיל אותו.

קמין תלוי

סוג נוסף של קמינים שזוכים לביקוש הולך וגדל ב-2024 הוא הקמינים התלויים. קמין תלוי, שמוכר גם בתור קמין צף, לא מוצב על הרצפה אלא משתלשל מהתקרה או ממוקם בתוך הקיר. התוצאה היא מראה ייחודי, מודרני להפליא ומרהיב עין. באופן כללי שילוב קמינים על בסיס עיצוב אדריכלי הוא מגמה מובהקת, וגם משתלמת: בדרך זו ניתן למצות את היתרון האסתטי של הקמין על כל פתרון חימום אחר.

בכל מקרה חשוב לרכוש קמין אך ורק מחברה אמינה שמציעה מבחר דגמים. לחברת אורטל קמינים יש קולקציה של קמינים חשמליים מרשימים, וכן קמיני גז וקמינים הפועלים על בסיס ביו אתנול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן