מתנות לראש השנה לעובדי החברה

קרדיט תמונה FREEPIK

ראש השנה הוא היום שבו מתחילים את השנה החדשה לפי השנה העברית. ראש השנה חל בא' בתשרי והוא כולל בתוכו סמליות רבה. סביב תאריך זה אנחנו חשים התרגשות לקראת התחדשות השנה הבאה. בראש השנה אנחנו מאחלים זה לזה שהשנה הבאה עלינו תהיה טובה ומתוקה מכל בחינה. ראש השנה הוא זמן טוב להודות לאנשים חשובים לנו על כל מה שעשו עבורנו השנה, בדגש על חברות רבות המעניקות מתנות לראש השנה לעובדיהם לקראת השנה החדשה.

למה נותנים מתנות לראש השנה?

כמו שאמרנו, ראש השנה הוא סימן להתחלות חדשות. אנחנו רוצים שאנשים שאנחנו מעריכים יתחילו באווירה טובה את השנה ובכך תסמן שהשנה כולה תהיה טובה ומבורכת. חברות מעוניינות להודות לעובדים שלהם על תרומתם לחברה וראש השנה הוא זמן מצוין לעשות את זה.

החברות מתחילות לתכנן את עניין המתנה כבר לפחות חודש לפני ראש השנה. הם מתחילות בתכנון מוקדם על מנת שיוכלו להשיג מתנה שווה שתפתיע ותשמח את העובדים שלהם. כך העובדים ירגישו שמעריכים את העבודה שהם מבצעים ויגיעו מלאי מרץ ושמחה לעבודה בשנה הבאה.

איך בוחרים מתנה לראש השנה?

ראשית כדאי להגדיר מה הכיוון שאליו אנחנו רוצים לקחת את המתנות לעובדים שלנו. בהחלטה הזאת כדאי להתחשב בהכרות שלנו עם העובדים. ככל שנדע בצורה יותר טובה מה העובדים אוהבים לקבל כך המתנה שנביא להם תשמח אותם יותר והם יעריכו אותה ואותכם.

בנוסף חשוב להיסגר על התקציב שניתן להוציא על המתנות. עם כל הרצון הטוב לתגמל את העובדים, חשוב לא להגזים ולהוציא כמות סבירה של כסף על המתנה. מומלץ לחשוב על מתנות שיכולות להיות שימושיות לעובדים או כאלו עם ערך מוסף כגון מתנות שהוכנו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים.

מתנות קלאסיות לראש השנה

כשבוחרים את הכיוון אליו רוצים לקחת את המתנות לראש השנה ניתן לחשוב על מתנות מקסימות המתאימות לחג. אחד הסמלים הידועים של ראש השנה הוא התפוח בדבש המסמל שנה מתוקה, בחנויות נמכרים מארזי דבש מקסימים מסוגים שונים. למתנה כזאת ניתן לצרף ברכה המאחלת לעובדים שנה מתוקה.

מתנות מקוריות לראש השנה

ניתן ללכת עם המתנות לכיוון שונה ודווקא להביא לעובדים מתנה מקורית שלאו דווקא קשורה לחג. אם הולכים על כיוון מקורי אין גבול לסוגי מארזי המתנות לראש השנה שניתן לחשוב עליהם. אפשר להביא לעובדים מארזי טיפוח מפנקים ומושקעים, ניתן להביא עציצים או זרי פרחים יפים שיקשטו את הבתים של העובדים בחברה יחד עם ברכה אישית. אפשר ללכת לכיוון יותר פרקטי ולהעניק לעובדים פק"לי קפה לטיולים או מארזי קפה ותה ביתיים מסוגים אחרים.

סיכום

הסברנו בקצרה על מתנות לראש השנה, מי מביאים את המתנות ומדוע, איך נבחר את המתנות לראש השנה והסברנו על סוגי מתנות שונים. בהצלחה!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן