חרבות ברזל: מענק מיוחד של 15480 ש"ח למבוגר ו8000 ש"ח ללד

מענק מיוחד, צילום אילוסטרציה באמצעות בינה מלאכותית בינג - אודי דוד בן דוד

המלחמה עוד כאן ובממשלה ובמשרד האוצר מבינים שיש לסייע לתושבים במסגרת 'חרבות ברזל' על מנת שיוכלו להכנס למסלול כלכלי מתאים תוך זמן קצר, עוד טרם נפתחה מערכה כוללת בצפון ובמקומות נוספים וסללו מתווה של מענק מיוחד.

מענק מיוחד החל מ 8000 ש"ח לילד, אילוסטרציה - מטבעות ושטרות כסף ישראלי, צילום: חני בן דוד
מענק מיוחד החל מ 8000 ש"ח לילד, אילוסטרציה – מטבעות ושטרות כסף ישראלי, צילום: חני בן דוד

לאחר דיונים רבים בנושא, הוחלט בממשלה ובמשרד האוצר, לצאת במענק חדש שיסייע ליחידים ולמשפחות בסכומים גדולים משמעותית בדרך לפיתוח כלכלי מתאים כשברקע עדיין יש את קולות המלחמה.

מענק מיוחד של כ- 8000 ש"ח לכל ילד ו 15480 למבוגר

הסכומים הפעם, גבוהים יותר מהרגיל, בטח במקרים דומים והם נועדו לסייע למשפחות באופן רציני בכלכלת הבית, גם עבור כאלו שעובדים או בעלי עסקים ומבלי קשר לעיסוק היומיומי שלהם כשכירים או מעסיקים במשק הישראלי.

המתווה החשוב קיבל מחמאות רבות מכל הגורמים שנחשפו לתוכן שלו וצפוי לשמח אזרחים רבים ואצל חלקם, גם אצל מנהלי סניפי הבנק בהם מתנהלים החשבונות שלהם.

בישיבה במשרד האוצר סוכם, על מתווה ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ׳ לחזרת תושבי שדרות ויישובי העוטף עם מענקים יפים, אך גם הפעם נראה שדווקא תושבי העיר המופגזת ביותר בארץ, אשקלון, נותרו שוב ללא מענה בהיעדר גורם בעל סמכות רשמית שילחם עבור תושבי העיר כראוי.

בהתאם ללוח זמנים שיאושר מול צה״ל, החזרה לישובים תתאפשר החל מה-1.3.24 ומי שיבחרו להישאר בבתי המלון יוכלו לשהות בהם עד לתאריך 7.7.2024.

מענק הסתגלות מיוחד – הרבה כסף ישירות לחשבון הבנק

במסגרת המתווה ינתן מענק הסתגלות, לדוגמא: יחיד יקבל 15,480, זוג כ-30,960, זוג עם ילד 38,700 וזוג +2 יקבל כ- 46,400.

סוכם שבמסגרת מתווה המענק, ייקבע מדרג בהלימה למועד החזרה והצרכים הנובעים ממשך תקופת ההסתגלות ובין היתר עבור כל ילד במשפחה יינתן מענק נוסף של כ 8000 ש"ח.

החלטת ממשלה מפורטת תוגש לאישור הממשלה בהקדם וחברי הממשלה צפויים לאשר את ההחלטה שלא אמורה לעבור שינויים כלשהם, בטח לא כאלו שישפיעו באופן משמעותי על הסכומים.

מענק מיוחד, צילום אילוסטרציה באמצעות בינה מלאכותית בינג - אודי דוד בן דוד
מענק מיוחד, צילום אילוסטרציה באמצעות בינה מלאכותית בינג – אודי דוד בן דוד

 

9 תגובות

  1. בוקר טוב
    ממשלה מופקרת, שלא רק שהפקירה את תושבי נתיבות אופקים ואשקלון ואני מתייחס רק לקשישים ותושבים בלי ממד, שאותם היה צריך לפנות ראשונים אלא גם מפקירה את כספי הציבור וממשיכה להזרים מאות מיליונים לתושבי העוטף ושדרות בלי שום סיבה. אין שום סיבה בעולם להעביר להם כל כך הרבה כספים על חשבון אוכלוסיות מוחלשות כמו קשישים, נכים, חולים שזקוקים לתרופות מצילות חיים , כיתות כוננות, משפחות קשות יום. מענק איבה בסכומים של עשרות אלפי שקלים, מענק איכלוס בסכומים של עשרות אלפי שקלים ועכשיו מענק הסתגלות בסכומים מטורפים.
    ממשלה מופקרת ועלובה. הם יכולים לחלום שנצביע יותר לממשלה ההזויה והמופקרת הזו.

  2. אני והבן שלי ב7.10 היינו בחג אצל אחותי הבן שלי סובל מאןטיזים וכשהתחיל כול הבלאגן הוא היה למטה ועלה מהר הביתה והתחיל עם חרדות בקושי מצליח להרדם בלילה הוא היה במיון בשלוותה איפה שהוא מטןפל הוא מקבל נכות ואני גם נכנסתי לחרדות בקןשי ישנה ואני גם מקבלת נכות

  3. למה את אשקלון תמיד מזניחים אני חד הורי לשני ילדים עם ילדה נכה וגם אני נכה מה לעזזזזח קורא במדינה שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן