פסטיבל 'נוקדים עם כוכבים' חוזר בפעם השביעית

"נוקדים עם כוכבים": פסטיבל המטאורים המבוקש והותיק של כפר הנוקדים "נוקדים עם כוכבים" חוזר בפעם השביעית והוא יתקיים בסוף השבוע האחרון של חודש יולי ובשלושת סופי השבוע הראשונים של חודש אוגוסט 2023

תצפית כוכבים | חוויה מדברית לכל המשפחה | דוכני יצירה | פינת חי וגמלים | שוק שקיעה ססגוני | דוכני אוכל | שוק יוצרים מקומיים | מתחם המים המשודרג "נוקדים ומתרעננים" | מופעי מוזיקה איכותיים | מסיבה עם די ג'יי מקפיץ | סדנאות לילות "מסע בין כוכבים" |  סיורים בעקבות חיות הלילה | ועוד מגוון טיולים ואטרקציות באזור כפר הנוקדים.

מתי? בתאריכים 27-29/7 , 3-5/8 , 10-12/8 , 17-19/8. איפה? כפר הנוקדים

כבכל שנה, במהלך עונת המטאורים ששיאה הינו במהלך החודשים יולי-אוגוסט, מקיים כפר הנוקדים את "פסטיבל נוקדים עם כוכבים". מדובר בפסטיבל חווייתי לכל המשפחה, אשר יתקיים זו הפעם השביעית במדבר הפתוח, בו השמיים נקיים, בהירים ורחבים ובזכות כך ניתן יהיה לצפות בשמי הלילה עם השתדלות לזיהום אור מינימלי.

פסטיבל "נוקדים עם כוכבים" יתקיים במשך ארבעה סופי שבוע – החל מסוף השבוע האחרון של חודש יולי -27-29/7 ובשלושת השבועות הראשונים של חודש אוגוסט בתאריכים 3-5/8,10-12/8, 17-19/8.

יריית הפתיחה של הפסטיבל תתחיל מידי סופ"ש בימי חמישי עם סדנאות ופעילויות לכל המשפחה ותמשיך לאירוע המרכזי ביום שישי בשעות אחר הצהריים מלווה במוזיקה בכיכר הכפר כשבהמשך יציע הפסטיבל שלל סדנאות ליליות "מסע בין כוכבים", סיורים בעקבות חיות הלילה, דוכני יצירה ושוק יוצרים מקומיים (בתשלום בנפרד), פינת חי ומתחם הגמלים – CAMEL CARE, שוק שקיעה ססגוני ודוכני אוכל טעימים, מתחם המים המשודרג "נוקדים ומתרעננים", מופע מוזיקה חיה ומסיבת די ג'יי שיקפיץ את האווירה עם מוזיקה טובה להשלמת אווירת הפסטיבל המדברי.

צילום: באדיבות כפר הנוקדים

עם חשיכה יוצאים המבקרים ל"מסע בין כוכבים"-  סדנת הכרות עם שמי הלילה (אחת לילדים קטנים ואחת לילדים גדולים) בה למדים המטיילים על הכוכבים, הירח, מטר המטאורים של חודש אוגוסט וגרמי שמיים נוספים.

בהמשך יתקיים סיור לילי מודרך קצר לגילוי קסם המדבר ובו מתחקים המשתתפים אחר חיות לילה מקומיות והסודות הכמוסים במדבר. בסיורי הלילה נצפה בעקרבים זוהרים באור אולטרה סגול (חוויה בלתי נשכחת!).

במקביל במתחם הצפייה יפתח מתחם טלסקופים קטן לסקירת גרמי השמיים המיוחדים שנלמדו בסדנה ואורחים מוזמנים להביא טלסקופים שלהם למתחם (חשוב לציין כי לא רואים מטאורים בטלסקופ).

בשיא הלילה, במקום הסמוך לכפר, מחכה למבקרים מתחם חשוך ומפנק לצפייה במטר הפרסאידים (שמו של מטר המטאורים) שישטוף את שמי המדבר. זה המקום לבקש אין ספור משאלות ולהתכסות בשמי הקטיפה המדבריים.

כפר הנוקדים הינו נאת מדבר הנמצאת בבקעת הקנאים שבמדבר יהודה, בין העיר ערד למצדה. הכפר מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה כגון חדרי אירוח מדבריים, סוכות מעוצבות, מתחם קמפינג לאוהלים וחאנים רחבי ידיים ומתחם צימר-בוס.

בחודשי הקיץ, מציע כפר הנוקדים חוויה לילית מדברית אחרת. האקלים המדברי מיטיב עם האורחים: האוויר צח ויבש ביום, וצונן בלילות ומטר המטאורים בשמי הכפר הוא מהמרהיבים שיש.

לאורחים הלנים בכפר הנוקדים ישנה תוספת סמלית למשתתף עבור תוכן הפסטיבל אוטומטית באתר ההזמנות, בהתאם לבחירת התאריך. אורחים הלנים בערד או באזור מוזמנים לרכוש כרטיסי כניסה לפעילויות מטר מטאורים – מחיר כרטיס לפעילות בלבד – לא כולל לינה: 50 ₪.

צילום: באדיבות כפר הנוקדים

מחממים מנועים: Drift Fest ערד – פסטיבל דריפטים במסלול המרוצים ערד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן