עכשיו בישראל – האסאי הנמכר בעולם, עוצמה מהאמזונס!

SAMBAZON – תשיק 4 מוצרי אסאי שיהיו זמינים גם ברשתות השיווק. סמבהזון ישראל תאפשר לכל צרכן ישראלי להביא אליו הביתה את בשורת האסאי האורגני מהאמזונס

סמבּהזון, חברת האסאי הגדולה בעולם, מרחיבה את פעילותה בימים אלה לשוק הקמעונאי. ארבעה ממוצרי החברה יגיעו למדפים ובהם 2 מחיות פרי להכנת קערות אסאי ושייקים (אסאי אורגני טהור –4 יחידות 100גר' ואסאי אורגני מקורי בשילוב גוארנה – 4 יחידות 100 גר' כל אחת). שני מוצרים נוספים הם פאיינטים של סורבה אסאי אורגני מוכנים לאכילה – האחד טבעי והשני בשילוב בננה במיכל של 500 מ"ל.

גל ארגמן, מנכ"ל סמבּהזוֹן ישראל אמר כי: "אנחנו נרגשים לקראת השלב הבא של החדרת המוצר כלהיט המזון הבא של ישראל. מדובר כאן במוצר טעים שנחשב לסופר פוד אהוב על ספורטאים, שוחרי הבריאות, אנשים המעוניינים לשפר את התזונה שלהם וצעירים החוזרים ממדינות דרום אמריקה שהתאהבו בטעמים.

האסאי שלנו מגיע הישר מהאמזונס הברזילאי, הוא אורגני, בריא, כשר פרווה, לללא גלוטן ובעל ערך תזונתי עצום להשוואה לאלטרנטיבות בריאות אחרות הקיימות היום בשוק״.

סמבּהזוֹן ישראל מוכרת את מוצריה בישראל זו השנה החמישית, החברה משווקת את מוצריה ב-3 נקודות מכירה רשמיות של המותג בתל אביב בשוק הכרמל ובחוף גורדון ובהרצליה בחוף דן אכדיה. בנוסף, החברה מוכרת את מוצריה לעשרות בתי קפה ומסעדות ברחבי הארץ ומחזיקה חנות אונליין לרכישה ביתית.

אסאי הוא פרי טרופי המגיע לעולם כמחית פרי קפואה עקב תנאי עיבודו, הוא פרי ייחודי הצומח על עצי דקל באזור האמזונס. הצעת ההגשה הפופולארית לאסאי היא "אסאי-בול" קערה שמכינים על בסיס פירות קפואים בשילוב מחית אסאי ובסיום מוסיפים תוספות כמו גרנולה, פירות טריים, פירות יבשים, אגוזים ואין סוף אפשרויות לבחירה.

צילום: יח"צ

סמבּהזוֹן היא החברה המובילה בעולם בתחום האסאי האורגני. החברה מוכרת בכל שנה אסאי בהיקף של כ-300 מיליון דולר ברחבי העולם. הנהלת סמבּהזוֹן יושבת במקביל בברזיל וארה"ב, מיום הקמתה החברה תורמת משמעותית לשימור קהילות החקלאים באמזונס.

סמבּהזוֹן העולמית מספקת פרנסה לכ-35 אלף משפחות חקלאים באמזונס העובדות בחברה ומשקיעה מיליוני דולרים כל שנה לטובת בניית תשתיות, בתי ספר ובתי חולים באזורים המיושבים באמזונס הברזילאי.

ערכים תזונתיים שאין שני להם: אסאי הוא פרי "סופר פוד" אורגני. מחית הפרי עשירה בנוגדי חמצון עוצמתיים, חומרים אנטי דלקתיים, שומנים בריאים, חומצות שומן, אומגות חיוניות (3,6,9), אשלגן, ויטמין A, סידן, ברזל ועוד. בנוסף, מחית האסאי עשירה בסיבים תזונתיים המשפרים את פעולת העיכול.

ביחידה אחת של אסאי אורגני טהור יש פחות מ-65 קלוריות, כשכמובן, תכולת הקלוריות של קערת אסאי תלויה בכמות וסוג התוספות שמתלוות לאותה קערה בהתאם לבחירה – פירות טריים, שבבי קוקוס, גרנולה, פירות יבשים וכו'.

האסאי מומלץ כארוחת בוקר קלה או ארוחת ביניים לאנשים שמעוניינים לשפר את התזונה שלהם ולהוסיף לה את התועלות המצויות בפרי האסאי.

• ארבעת המוצרים יימכרו במחיר של כ-39.90 ₪ לפני הנחה בכל רשתות השיווק.

השקדיה פורחת: חברת שקדיה משיקה סדרת פסטות חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן