לוריאל ישראל משיקה: קמפוס למידה למשפיעניות רשת | כל הפרטים

קבוצת לוריאל ישראל משיקה היום, לראשונה מיזם חדשני מסוגו בישראל: SkinCare Campus, (סקיר קר קמפוס) – קמפוס למידה, הכשרה והעשרה מקצועית בעולמות טיפוח העור למשפיעניות ויוצרות תוכן.

מטרת ה-SkinCare Campus של לוריאל, להכשיר את יוצרות ויוצרי התוכן העוסקים בתכנים מתחום טיפוח העור ולהקנות להם ידע מקצועי, שיבוא לידי ביטוי במסגרת פעילותם ברשתות. .

במסגרת הקמפוס, יוכשרו יוצרות ויוצרי התוכן באמצעות קורס במשך 6 שבועות. במסגרת הקמפוס, יועבר חומר מקצועי ע"י מרצים מובילים – רופאים מומחים ברפואת עור, מנהלי שיווק בכירים בלוריאל, מומחים ב-META (פייסבוק ואינסטגרם), TIKTOK ו-HUMANZ (פלטפורמת ניהול משפיענים) במטרה להכשיר ולתת כלים תלהבנה מקצועית בתחום ה- Skin Care, ובסיומו יקבלו תעודת התמחות.

צילום: יח"צ

תכני הקורס יהיו מגוונים ויתבססו על הנושאים המרכזיים בתחום טיפוח העור המקצועי: סוגי עור, הגנה מהשמש, פגמי עור, היכרות מעמיקה עם רכיבים, אבחון סוג עור ועוד. בתום כל מפגש יקבלו המשתתפים משימות לצורך תרגול והשמה. למצטייני הקורס תוצע האפשרות לעבוד עם מותגי טיפוח העור של קבוצת לוריאל בקמפיינים ברשתות החברתיות.

לדברי אלי שגיב מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל: "כחלק מהצמיחה המהירה של פעילות יוצרי תוכן ומשפיעני רשת בעולם בכלל ובישראל בפרט, ממחקרים שערכנו אנו מזהים שינוי מגמה בקרב הצרכנים, אם בעבר חיפשו מידע בסיסי על מוצרי קוסמטיקה שונים והסתמכו על המלצות, כיום הם מבקשים לקבל מידע מקצועי, מעמיק, אמין, המבוסס מדעית על מרכיבי המוצרים, יעילותם והשימוש בהם". הקורס הוא ללא עלות ומיועד ליוצרי/ות תוכן ומשפיעני רשת בעולמות הטיפוח.

הפיתרון של דייסון: כך תיהנו משינה טובה יותר בימי הקיץ החמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות