כתבה מתעדכנת – הטבות ברחבי הארץ לתושבי הדרום בעקבות המצב הבטחוני

מלון ריזורט חדרה מרשת מלונות jacob מחזק את תושבי הדרום ועוטף עזה ומציע לבעלי שמחות בת מצוה/בר מצוה/ברית/חתונה את 2 האולמות שלו חינם לחודש מאי.

ההטבה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה.
טלפון 048866703 ובוואטסאפ 054-735-0182.

צילום: בר חן
צילום: בר חן

איגוד ערים כינרת מזמין ללא תשלום- את תושבי הדרום
בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין איגוד ערים כינרת את המשפחות מהדרום לבלות ב- 12 חופי איגוד ערים כינרת השקטים, ללא תשלום עבור החניה בחניוני הרכב של האיגוד (הכניסה לחופים חינם).

בחופים הבאים:
במזרח הכינרת- כינר, דוגית, כורסי, חלוקים, גולן, לבנון, סוסיתא, גופרה ודוגה
במערב הכינרת- ברניקי, שקמים, צינברי
בצפון הכינרת- מפרץ אמנון

הזכאות להטבה – בהצגת תעודה מזהה ביציאה מהחניון

כפר הנופש עין גב מחבק את תושבי עוטף עזה ומזמין להתארח על שפת הכינרת בהנחה של 25%.
בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין כפר הנופש עין גב את המשפחות מהדרום לנפוש בשקט בחדרי האירוח על שפת הכינרת וליהנות מתיירות נמל עין גב.

נמל עין גב, צילום: תקשורות

אילת: אילת מחבקת את תושבי הדרום ונערכת לארח להפוגה באהבה. בהנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי, נערך תאגיד התיירות העירוני להנעים את זמנם של הבאים לאילת בעזרתם האדיבה של עסקים אילתים, מסעדנים, בעלי אטרקציות ועוד.

ירושלים: מלון וולדורף אסטוריה בירושלים מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמין אותם להתארח במלון המוביל בישראל בהנחה של 20% בשבועיים הקרובים. ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית של תושבי הדרום ועוטף עזה.

*להזמנות ישירות דרך המלון בלבד – 02-5423300* ובמייל: Jerusalem.reservations@waldorfastoria.com.

במלון וולדורף 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא Guerlain -מתחם בריאות וספא יוקרתי הכולל בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוח, שני חמאם טורקי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות לוקרים אישיים, חדר כושר מפואר, 9 חדרי טיפולים וסוויטת טיפולים זוגית עם מקלחת צמודה.

פארק השעשועים המקורה Magic Kass הממוקם במישור אדומים מעניק לתושבי הדרום בטווח של 40 ק"מ. כרטיס כניסה לפארק ב-80 ש"ח וכרטיס כניסה הכולל 4 משחקי ארקייד ב95 ש"ח, לתושבי העוטף בהצגת תעודת זהות.

ההטבה תקפה מהיום (שלישי) עד סוף השבוע (בהתאם לימי ושעות פתיחת הפארק). הפארק מציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, אולמות גיימינג וג'ימבורי וחנויות מעוצבות המותאמות לילדים ובני נוער.

הערבות ההדדית יוצאת לאור: בתי עסק וחברות מכל הארץ מודיעות כרגע על הנחות והטבות לתושבי העוטף.

בבית יגאל אלון על שפת הכנרת מצטרפים לתמיכה בעוטף עזה ופותחים את השערים לתושבי העוטף ללא תשלום.

ניתן ליהנות מסיורים מודרכים הכוללים את הסירה העתיקה מגינוסר (בת אלפיים שנה), תערוכות אודות יגאל אלון, תערוכת כנרת – סיפורה של הימה מנקודות מבט שונות לאורך ההיסטוריה, תערוכת שביל הסנהדרין ועוד. הכניסה חינם בהצגת תעודה מזהה בקופת האתר.

רשת מלונות ישראל קנדה מחזקת את תושבי עוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת, הפרוסים ברחבי הארץ : נופי גונן בגליל, לייקהאוס כנרת, פליי סי פורט נמל תל אביב, ווסט חוף הצוק, פליי מידטאון תל אביב, enjoy ים המלח, פליי אילת

ההנחה תקפה על כל מרכבי החדר בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות באתר החברה או במרכז ההזמנות 9297*.

רשת מלונות אפריקה ישראל מחזקת את תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת הפרוסים ברחבי הארץ: קראון פלזה תל-אביב, קראון פלזה סיטי סנטר עזריאלי, Vert ירושלים, Vert אילת, Vert ים המלח, Vert לגון נתניה, אינדיגו תל-אביב, ביי ויו חיפה ועוד.

ניתן להזמין דרך המוקד *3993 או באתר החברה.

לאור המצב הביטחוני מזמין הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם בירושלים את תושבי הדרום ועוטף עזה ל ביקור חינם בגן המשתרע על פני כ-120 דונם וליהנות מסיורים עצמאיים בחלקות הגן השונות, ביקור בחממה הטרופית ונסיעה ברכבת הפרחים ( עד השעה 14:00).

הגן פתוח בשעות 09:00 עד 19:00. הכניסה בהצגת ת.ז ועד יום ראשון 14.5.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון.

בגן גדלים יותר מ- 7100 מינים וזנים של צמחים שונים מכל העולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, מרכז וקדמת אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מראות ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.

רשת מלונות jacob מחזקת את תושבי עוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת* הפרוסים ברחבי הארץ : סי לייף נהריה, ריזורט חדרה, ג'ייקוב טבריה, ג'ייקוב אילת, בת שבע ירושלים ושינקין תל אביב.

ההנחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות במוקד ההזמנות *6367

"מנו ספנות" מזמינה את תושבי העוטף להפלגות נופש בהנחה של 20%: חברת "מנו ספנות", החברה הישראלית המובילה בהפלגות נופש, מחבקת ומחזקת את תושבי העוטף ומעניקה להם הנחה מיוחדת לצאת ולנפוש עם בני המשפחה, באוניית הפאר "קראון איריס" על מנת לעבור את הימים הקרובים בביטחון ובהנאה.

צילום: בוריס ליפקין

הנחה בגובה של 20% תינתן על שתי ההפלגות הקרובות של ה"קראון איריס": הפלגת סופשבוע מיום חמישי 11 במאי ל-3 לילות ללימסול בקפריסין.
הפלגת אמצע שבוע מיום ראשון 14 במאי ל-4 לילות לרודוס ולאגיוס ניקולאוס בכרתים.
ההנחה תקפה על מגוון החדרים באוניה. בהצגת תעודה מזהה של תושבי העוטף כולל הערים: אשדוד, באר שבע, אשקלון, שדרות וכל הישובים באזור.

ב"קראון איריס" 11 קומות, כ-2,000 נוסעים, 650 אנשי צוות המשרתים את הנוסעים בארבע מסעדות. הנוסעים נהנים מ-3 ארוחות עשירות מדי יום, כולל מנות לילדים, מופעים בינלאומיים וישראלים.

הפעלה לילדים, 2 בריכות שחייה, ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, ספא מפנק, חנויות דיוטי פרי, קזינו, 10 ברים וטרקלינים, בית כנסת. האוכל כשר בהשגחת הרב דיין מג'נבה. באתרי העגינה ניתן להצטרף לסיורים מאורגנים עם מדריך ישראלי.

ניתן להזמין ישירות באתר החברה: או במרכז ההזמנות במוקד הטלפוני במספר 8288*.

מלונות הרברט סמואל הממוקמים באזורים שונים בארץ ( אוקיינוס סוויטס הרצליה, אופרה תל אביב, דה הרברט תל אביב, הרברט סמואל ירושלים, מילוס ים המלח, הוד ים המלח, הריף אילת ושנגרילה אילת ) מעניקים בשמחה ובהוקרה לתושבי עוטף עזה והדרום ( כולל אשקלון ) 20% הנחה על בסיס האירוח שיוזמן. הנחה זהה של 20% תינתן גם לאורחים שיגיעו מהדרום למלונות אורכידאה אילת ואורכידאה תל אביב.

מלונות סטאי תל אביב וסטאי כנרת יעניקו הנחה של 15% לתושבי עוטף עזה והדרום. ההנחות יינתנו בהצגת תעודת זהות בקבלה. להזמנות במרכז ההזמנות בלבד כוכבית 2505 (סטאי כוכבית 2506).

תיירות ירוחם – כמנהגה – פותחת את מקומות האירוח והאטרקציות שלה ומציעה לינה ללא עלות או בעלות מופחתת לתושבי העוטף.

החל מהבוקר ירוחם פותחת שעריה לתושבי העוטף שרוצים להגיע ולהתארח ללא עלות או בעלות מופחתת במלונות, הגסטהאוסים והצימרים של ירוחם. כמו כן – עשרות אטרקציות יוצעו ללא עלות או בעלות מופחתת לתושבים שיציגו תעודת זהות מהעוטף.

מתיירות ירוחם נמסר: "שוב אנו חווים הסלמה באזור העוטף ואנו שמחים להציע לתושבי העוטף כמה ימים או שעות של הפגה – ככל שיידרש ולספק להם קצת שקט וכיף עם המשפחה בימים מתוחים אלה".

לפרטים נוספים והרשמה לפעילויות ולמקומות הלינה לתושבים: היכנסו לפייסבוק "תיירות ירוחם".

ברשת מלונות מטיילים מחבקים את תושבי הדרום ומעניקים הנחה של 20% לאירוח במלונות הרשת השונים בצפון ובערבה. ההנחה מותנית בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף במלון. ניתן להזמין דרך המוקד ודרך האתר.
מאחלים יום שקט.

מלונות Ibis ירושלים מרכז העיר ו Ibis styles מרכז העיר* מרשת מלונות Accor הבינלאומית *מחבקים את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמינים אותם להתארח במלונות בהנחה של 35%*. ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית. להזמנות *9709

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מלונות ibis ירושלים מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

במלון ibis ירושלים מרכז העיר 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). חלק מהחזון הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים, לשם כך מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל. שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים.

מלון ibis Styles מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה.

השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

לאור המצב הבטחוני, גוליבר מציעה הנחה לתושבי הדרום:
• הנחה של 100 ₪ על מלונות בארץ בהזמנה בסכום של 1,000 ₪ ומעלה לאדם
• הנחה של 50$ על חבילות נופש וטיולים מאורגנים בסכום של 500$ ומעלה לאדם
* בהזמנות של זוג ומעלה שיתבצעו עד 12.5. יציאה עד סוף השנה.

איסתא מחבקת את תושבי הדרום ומעמידה לרשותם מוקד ייחודי להזמנת מלונות במרכז ובצפון הארץ.
המוקד זמין בטלפון 03-7777888 עד השעה 18:00 בערב.
בימים אלו ניתן למצוא הנחות מיוחדות לתושבי הדרום עבור מלונות במרכז ובצפון עם הנחות של עד 35% .

ישראייר מחזקת את תושבי עוטף עזה: ותעניק 100 דולר הנחה למזמינים חבילות נופש לחו״ל. (הזמנה של מינימום 450 דולר לאדם).
כמו כן ישראייר תעניק 200 שקלים הנחה לכל הזמנה לחבילת נופש באילת.

ההטבה תקפה מהיום ועד 15.5 בהצגת תעוד מזהה ליציאות בחודשים מאי ויוני.

מגמת ההתייקרויות נמשכת: חברת אסם מודיעה על גל העלאת מחירים במוצריה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן