8,000 כוסות קפה, 500 ק"ג בשר ועוד: הכנות ארגון נהגי האוטובוס לל"ג בעומר

הושלמו ההכנות הלוגיסטיות לאלפי הנהגים במירון של ארגון נהגי האוטובוסים: 8000 כוסות קפה, 500 ק"ג עוגות 500 ק"ג בשר ו-200 ק"ג פירות; יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים: "נותנים לאלפי הנהגים את כל הכבוד הראוי"

ארגון נהגי האוטובוסים מייצג רוב מוחלט של נהגים בישראל יחד עם ההסתדרות הלאומית השלימו את הכנתם הלוגיסטית להילולת הרשב"י במירון.

החל מאמש (א') התפרסו אוהלים ענקיים בשטח אשר יאפשרו לכלל הנהגים לקבל את המנוחה הראויה כולל ארוחות מסודרות ושלל פינוקים.

אנשי ארגון הנהגים יהיו פרוסים בחניונים השונים. בין השאר בחניון כחל, חניון פרוד, חניון כרמיאל וחניוני תפעול סביב המעגל המרכזי.

בין השאר רכשו בארגון הנהגים מעל ל-8,000 כוסות קפה, 500 ק"ג עוגות קונדיטוריה, 200 ק"ג של אבטיחים ופירות, וכן עמדות ברביקיו שיכללו מעל ל- 500 ק"ג בשרים הכוללים 200 ק"ג המבורגרים וקבבים ו-300 ק"ג של חזה עוף ופרגיות.

צילום: טנא תקשורת

יוני קריספין, יו״ר ועד נהגי "אלקטרה אפיקים" ומ״מ יו״ר ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית המשתתף בהסעות למירון כבר מעל ל-20 שנים מסר: "בכל פעם שהורדנו את החוגגים בכניסה למירון ראינו את כל העמותות וארגוני הצדקה מחלקים לנוסעים שתייה ואוכל.

אף אחד לא עצר ושאל למה לא לתת כוס שתייה גם לנהגים שמביאים אותם ונוסעים סביב השעון מ-16:00 עד 4:00 לפנות בוקר, נחים כמה שעות וחוזרים להסיע את החוגגים.

היינו מביאים סנדוויצ'ים מהבית אבל בשנים האחרונות ארגון הנהגים התחיל לדאוג לתחנות מנוחה שכוללות אוכל, שתייה ושלל פינוקים. אני מתרגש שבשביל כולם שסוף כל סוף רואים גם אותנו- הנהגים".

ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית אמר: "מאות אלפי החוגגים צפויים לגדוש את מירון ואלפי הנהגים צפויים לעבוד סביב השעון כדי להסיע את כולם.

ארגון הנהגים יחד עם ההסתדרות הלאומית מפעיל מערך לוגיסטי ענקי עבור הנהגים כדי להוקיר להם תודה ולדאוג כי יזכו למנוחה ולכיבוד הראוי ביותר. אנו שמחים להיות אלה שעומדים יד ביד עם הנהגים ומלווים אותם בכל זמן, מקום ושעה. ציבור הנהגים הוא חשוב ביותר וראוי שיזכה לכל הכבוד הראוי".

צילום: טנא תקשורת

היערכות חברת החשמל לל"ג בעומר | כל הפרטים בפנים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן