מהפכה בעולם תחליפי הסוכר: הכירו את הנוסחה החדשה של כפית לכפית של סוכרזית: תערובת להמתקה ולאפיה, המכילה אפס קלוריות!
חדש על המדף: סוכרזית משיקה את סדרת המוצרים החדשה "כפית לכפית": הסדרה מבוססת על אריתריטול, רכיב המופק מתירס המשמש כתחליף סוכר וסטיוויה המופק צמח.
המוצר מיועד בעיקר לבישול ואפייה, מכיל אפס קלוריות ומחליף 1:1 את כפית הסוכר הלבן ללא קלוריות כלל.
'כפית לכפית' הוא תחליף סוכר המשמש בעיקר לבישול ואפיה ומאפשר החלפת סוכר בכמות זהה של הממתיק החדש.
המשמעות: כוס סוכר שווה בדיוק לכוס 'כפית לכפית', מה שמאפשר את המרתו של הסוכר במתכונים רבים, ושימוש ב'כפית לכפית' במקומו.
סוכרזית תשיק ראשית את תערובת האריטריתול והסטיוויה ולאחר מכן את התערובות האחרות, על בסיס סוכרלוז והקלאסי.
ליאור לוי, מנכ"ל ביסקול המייצרת את כלל מוצרי סוכרזית, ובהם גם 'כפית לכפית' מסר כי "אנו מודעים לביקוש ההולך וגדל ברחבי העולם לתחליפי סוכר ומקפידים על ייצור מוצרים חדשניים ומובילים בקטגוריה.
אנו תמיד נמצאים עם היד על הדופק ומשקיעים רבות במחקר בתחום כדי לפתח מוצרים חדשניים לטובת קהל הלקוחות שלנו בארץ ובעולם".
שוק תחליפי הסוכר השולחנים בעולם על בסיס סטיוויה, אספרטיים, סוכרלוז, סכרין וכו' מוערך בסך של כ 10 מיליארד דולר בעולם לשנת 2021, ושיעור הצמיחה השנתי שלו הוא כ5 %. בישראל היקף מכירות כלל תחליפי הסוכר עומד על כ 13 מיליון דולר (50 מיליון ₪)
חברות בתחום זה באירופה ובארה"ב משקיעות משאבים רבים בקידום טכנולוגיות ובפיתוח מוצרים חדשים כדי לספק איכות וחדשנות ללקוחות. מבחינה זו גם חברת "סוכרזית" הישראלית אינה שוקטת על השמרים ומתקדמת טכנולוגית עם מוצריה. 'כפית לכפית' הוא הבשורה האחרונה בתחום.
חברת סוכרזית מקבוצת ביסקול, נוסדה בישראל לפני למעלה מ 85 שנה על ידי משפ' לוי. סוכרזית מיוצאת למדינת העולם, בדגש על מזרח אירופה, שם היא נחשבת לאחד המותגים המובילים. גם בישראל, סוכרזית היא המותג המוביל בתחום, והיא מציעה ללקוחותיה את קו המוצרים הרחב ביותר האפשרי.