טסים לדובאי? רשת המלונות THE FIRST COLLECTION משיקה מלון חדש ואיתו בשורה לשומרי הכשרות

THE FIRST COLLECTION – רשת מלונות היוקרה משיקה מלון חדש במיקום פריים מהמבוקשים בעולם – "ביזנס ביי" דובאי, ומצרפת בשורה בתחום הכשרות לקהל הישראלי.

מלון First Collection Business Bay הושק אחרי ההצלחה המסחררת של המלון הראשון שהרשת בנתה ג'ומיירה, שזכה לתואר 'אחד המלונות החמים בעולם' ב- TripAdvisor.

עם 437 חדרים וסוויטות המשקיפים על קו הרקיע של גורדי השחקים של דובאי ונוף פתוח אל בורג' חליפה.

אורחי המלון יוכלו להזמין ארוחות בוקר או צהרים או ערב, בתפריט רחב, הכל כשר, כולל כלים/סכו"ם כשרים, הרשת דואגת לכל דרישות כשרות שנדרשים לישראלים שמבקשים זאת.

ענקית יזמות הנדל"ן התיירותי The First Group חוגגת את פתיחת מלון היוקרה השני שלה בלב ה"ביזנס ביי", רובע העסקים של דובאי. המלון, First Collection Business Bay, מלון יפהפה הממוקם בקרבת האטרקציות המפורסמות של העיר, לרבות בורג' חליפה, בדובאי "מול", רובעי העסקים הראשיים של העיר וצירי תחבורה ראשיים.

עם 437 חדרים וסוויטות המשקיפים אל קו הרקיע של גורדי השחקים של דובאי ונוף פתוח אל בורג' חליפה. המלון מספק ללקוחות עסקיים ולתיירים בסיס מצוין שממנו אפשר לטייל באתרים המפורסמים של דובאי.

"פתיחת המלון ברובע העסקי היא שלב חשוב בפיתוח מותג מלונות היוקרה שלנו – The First Collection", מצהיר רוב ברנס, מנכ"ל The First Group, "המותג פופולארי מאד בקרב מבקרים מקומיים וזרים, וזכה לביקורות מצוינות ולסיקור תקשורתי אוהד מאז שהשקנו את המלון הראשון בג'ומיירה בספטמבר 2021".

"המותג הייחודי שלנו זכה לכינוי – 'אחד המלונות החמים בעולם' באתר "טריפ אדבייזר", אתר ההמלצות הגדול בעולם בתחום התיירות", אומר ברנס, ומוסיף שהמלון נמנה על 20 הנכסים החמים ביותר בדובאי, עם דירוג של חמישה כוכבים ו- 98% ביקורות חיוביות.

צילום: TFG

מחירי ההיכרות וההשקה נשמרים עבור השוק הישראלי גם בתקופת החגים. הזדמנות ליהנות ולהכיר את דובאי מתוך המרכז המהווה גם מקום בילוי וגם נקודת יציאה מעולה לכל רחבי דובאי".

רשת TFC שתחתיה כאמור 4 בתי מלון ובקרוב החמישי ייפתח גם כן, החליטה להנגיש את עצמה לכלל הקהל הישראלי וחתמה עם ספק האוכל הכשר הבכיר והגדול ביותר בדובאי – "כושר ערבייה", שהוא גם שותף של חברת התעופה "אמיריית", לכן אורחי המלון יוכלו להזמין ארוחות בוקר או צהרים או ערב, בתפריט רחב, הכל כשר כולל כלים/סכו"ם כשרים, בעצם הם דואגים כל הדרישות כשרות שנדרשים לישראלים שמבקשים זאת.

מבחינה עיצובית, המלון בביזנס ביי בנוי בצורת V כך שמצד אחד צופה בלעדית! אל ארנת אימוני ומרוצי הסוסים הפרטית של שליטי דובאי (אטרקציה עצומה לקהלים ממדינות בהן הענף פופולארי מאוד) ומצד שני כאמור בנוף פנוי ללא כל בניה והסתרה עתידית של בניין הבורג' המפורסם.

המלון מבוסס על הנוסחה הייחודית שהפכה את הסניף בג'ומיירה להצלחה אדירה. עם שפע של אזורי הסעדה, לאונג' מאובזר ומשוכלל, חללי עבודה ופגישות חדר כושר מרווח, ספא מודרני ובריכה של 25 מטר הצופה למרכז העיר, פינות נרגילה מפוארות ועוד… המלון מספק לתיירים וללקוחות עסקיים שירותים מדרגה ראשונה.

בדומה למלון בג'ומיירה, שנוצרה לו תדמית של פנינת קולינריה, הסניף של ביזנס ביי מתפאר בשירותים קולינריים מצוינים, שאחד מהם נבנה בהשראתה של המסעדה המפורסמת בדובאי, The Blacksmith Bar & Eatery.

"ההצלחה של המלון הראשון, בהחלט מעידה על הצלחה בעתיד", אומר ברנס, "אנו מחפשים הזדמנויות חדשות להתרחב בדובאי ובערי מסחר אחרות בעולם.

המותג שלנו מעורר עניין רב בקרב משקיעים זרים מקרוב ל 150 מדינות בעולם בתחום הנדל"ן התיירותי וכן שותפים פוטנציאליים אחרים מאז השקתו בשנה שעברה, ואני מצפה בהתרגשות לצמיחה העתידית של המותג מבית ומחוץ".

המלון הושק בראשון ליולי 2022 הוקם והושלם כחלק מן המודל העסקי המציע למשקיעים מכל העולם לרכוש יחידות מלונאיות רשומות בטאבו ולהנות מנדל"ן תיירותי מניב תשואות דולריות מהיותה של דובאי היעד התיירותי מספר אחד בעולם.

אל על משיקה דף נחיתה ייעודי המרכז טיסות ישירות במחיר של עד 299$

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן