שירות לקוחות ועזרה למשפחות עם ילדים: איזי ג'ט יוצאת בשורה של יוזמות כדי לסייע ללקוחות

איזי ג'ט יוצאת בשורה של יוזמות כדי לסייע ללקוחות: החברה גייסה מאות עובדים לתגבור שירות הלקוחות, מגדילה את טווח שעות הפעילות של שירות הלקוחות, פותחת מוקד חדש לסיוע למשפחות עם ילדים ופורסת צוותים בנמלי התעופה לסיוע אישי "ידיים עוזרות"

איזי ג'ט מציגה שורה של יוזמות חדשות על מנת לסייע ללקוחות הטסים בקיץ הקרוב, כולל קו – חם של שירות לקוחות למשפחות צעירות שטסות לחו"ל.

קו הסיוע החדש הושק עבור משפחות עם ילדים מתחת לגיל 12. הקו יאפשר למשפחות לתקשר ישירות עם חברי צוות שירות לקוחות מסורים, בעלי מומחיות בסיוע למשפחות.

בעוד שהרוב המכריע של הלקוחות יכול לשרת את עצמו דרך אתר איזי ג'ט, לקוחות המעוניינים לדבר עם מישהו יכולים לעשות זאת בנקל. איזי ג'ט גייסה עוד 350 חברי צוות שירות לקוחות לצד השקעה במרכז שירות חדש לגמרי שממוקם במילאנו.

גם שעות הפתיחה של שירות הלקוחות הורחבו על מנת לשרת את הנוסעים משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות, עם נציגים שזמינים בין השעות 6:00-23:00.

איזי ג'ט מתגברת את נוכחותה בנמלי התעופה ופורסת נותני שירות שעובדים לצד צוות הקעקע בשדות תעופה מרכזיים ברחבי בריטניה. הצוות שנושא את השם "ידיים עוזרות" מספק עזרה נוספת ללקוחות ומבטיח להם חוויה חלקה ככל האפשר במהלך החגים.

צוותי "ידיים עוזרות" פרוסים בנמלי התעופה לונדון גטוויק, לוטון, מנצ'סטר, בריסטול ואדינבורו בימים רביעי – ראשון, עד 4 בספטמבר.

צילום: יח"צ איזי ג׳ט

איזי ג'ט גם השיקה מחדש את השירות הפופולרי Twilight Bag Drop בלונדון גטוויק. השירות היה פופולארי טרם המגפה והורחב גם לנמל התעופה בריסטול. השירות החינמי מאפשר ללקוחות הטסים בטיסות בוקר מוקדמות למסור את המזוודות שלהם בערב שלפני טיסתם.

השירות חוסך זמן ביום הטיסה בכך שהוא מאפשר ללקוח לדלג על שלב מסירת המזוודות וכך הוא יכול לפנות ישירות לעמדת הבידוק הביטחוני. השירות זוכה לפופולאריות רבה בקרב משפחות.

שילוט אינטראקטיבי חדש של איזי ג'ט מוצג בשדות התעופה כדי לעזור ללקוחות באמצעות קודי QR שמספקים גישה מיידית למידע רלוונטי ומועיל בכלי ה- Flight Tracker של איזי ג'ט. כך נוסעים יכולים לקבל את המידע העדכני ביותר שנוגע לטיסתם כמו גם דרכי תקשורת עם צוות התמיכה.

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט, הגיב: "סיוע ללקוחות ודאגה שהחוויה שלהם מהחופשה תהיה טובה נמצאים בראש סדר העדיפויות של איזי ג'ט. אנו יוצאים עם שורה של יוזמות על מנת לספק תמיכה נוספת ליותר מ-6.2 מיליון לקוחות שטסים איתנו במהלך החגים ויש רבים מהם שזהו הטיול הראשון שלהם מאז המגפה.

על-ידי הרחבת השירותים הקיימים, הארכת שעות שירות הלקוחות ותגבור צוות שירות הלקוחות בצורה משמעותית, אנו מבטיחים ללקוחותינו את התמיכה שהם זקוקים לה כשהם טסים איתנו בקיץ הזה".

שיא נוסעים חדש לחודש יוני: Wizz Air הטיסה 4.34 מיליון נוסעים בחודש שעבר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות