במרכז 'בועות' החדש בצפת הוקמה קבוצת התעמלות במים | כל הפרטים

התעמלות במים: עליה משמעותית במודעות לחשיבות ההתעמלות במים מורגשת בשנים האחרונות, יתרונות השיטה והאפשרויות הרבות שהיא מציעה. במרכז 'בועות' החדש בצפת הוקמה קבוצת התעמלות במים; אז מה זה בעצם התעמלות במים ואיך זה תורם לגוף האדם?

התעמלות במים הינה שיטת אימון על פיה מבצעים פעילות גופנית במים רדודים או עמוקים, כך שאפשר לבצע מגוון רחב של תרגילים ותנועות שונות.

בנוסף, בשלבים מתקדמים יותר ניתן להתאמן גם במים עמוקים יותר וזאת בעזרת ציוד המאפשר ציפה במים. שיעורי התעמלות במים תורמים לפעילות דינאמית ומגוונת, לחיזוק השרירים, שיווי משקל, העלאת צפיפות העצם, מתיחות, הרפיה ועוד. הפעילות מתבצעת בשילוב אביזרים שונים ומאתגרת כל אחד בהתאם ליכולתו.

המפגשים נערכים בבוקר או בערב, 45 דק' כל מפגש, לקבוצה של עד 15 מתעמלות. ניתן להתארגן כקבוצת שוות מבחינת גיל, שייכות חברתית, מטרה משותפת: הריון, כושר, חיזוק שרירים, איירובי או כקבוצה מעורבת המשלבת נשים מכל שכבות הגיל.

צילום: פוטו גולן

"אני מאמינה שפעילות גופנית המשתמשת בתכונות המים נכונה ובריאה כמעט לכל אשה ומשלבת הנאה הנעה ותחושת מסוגלות המביאים להשתתפות" ציינה נוגה בן ענת מנהלת מקצועית של צוות הנשים במרכז 'בועות'

מרכז 'בועות' החדש, נפתח לאחרונה בצפת במבנה רחב ידיים ובו בריכת שחייה חדישה בגודל 100 מ"ר, בנגישות מלאה, בעלת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בעולם. המרכז מציע את האמצעים, השיטות, הטכנולוגיות, הטיפולים והסטנדרטים הגבוהים ביותר לטיפול באמצעות כוח המים, יחד עם נבחרת מטפלים מיומנים ובעלי ניסיון רב.

"מרכז 'בועות', מביא בשורה של ממש לתושבי הצפון כולו והעיר צפת בפרט. מגוון האפשרויות והטיפולים שמציע המרכז, יתרמו לכל שכבות האוכלוסיה. אנו במרכז בועות עומלים לתת מענה לכל נושא בתחום ההידרותרפיה המתקדמת", ציין צבי הנדלס, בעל מרכז 'בועות'.

צילום: פוטו גולן

ישראלים תברחו מטורקיה מיד: עולה רמת אזהרת המסע לאיסטנבול לרמה 4 – הרמה הגבוהה ביותר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן