הישג מרשים: 5 מדליות זהב ל-MacDuff International

מותג הוויסקי הסקוטי זכה בחמש מדליות זהב בתחרות היוקרתית International Spirits Challenge לשנת 2022

תאגיד הוויסקי הסקוטי MacDuff International נבחר כזוכה הגדול של ה-International Spirits Challenge לשנת 2022 עם חמש מדליות זהב בתחרות שנחשבת לאחת התחרויות המוערכות והיוקרתיות בתעשיית המשקאות בשל תהליך הטעימה העיוורת, רמת השיפוט שלו ועוד.

MacDuff קיבלו פרסי מדליית זהב עבור מותגי הוויסקי שלהם:
LAUDERS FINEST BLEND
GRAND MAC NISH BLACK ADDITION
ISLAY MIST ORIGINAL
LAUDERS F. BLEND 15 YO
ISLAY MIST 8 YO

צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

המותגים המתמודדים בתחרות (למעלה מ-2,000 מותגים מ-70 מדינות שונות), שנערכה זו השנה ה-26 – נשפטו על ידי פאנל בינלאומי של שופטים מומחים, כשעצם ההשתתפות בתחרות מהווה תעודה והוכחה לכך שמדובר במותגים האיכותיים ביותר בתעשייה. הטעימה העיוורת התבצעה על ידי 50 אנשי מקצוע בתחום המשקאות והוערכו לפי גילם, אזורם ומגוונם.

לדברי מנכ"ל MacDuff International, דייוויד סלואן: "זהו הישג פנטסטי לזכות במדליה אחת ב-International Spirits Challenge שלא לדבר על חמש מדליות עבור המותגים שלנו. הפרסים זוכים לכבוד רב בתעשיית המשקאות וזה כבוד גדול לאיכות המשקאות החריפים שלנו להיות מוכרים על ידי השופטים המומחים הללו".

מאז 1992, מותגי הוויסקי של תאגיד MacDuff International זוכים להערכה רבה כמומחים בפיתוח מותגים חדשים, עם המשימה לשמור על התמקדות חזקה בבניית מותגים ברמה עולמית ולרגש בהתמדה הן את הלקוחות והן את הצרכנים ברחבי העולם.

בישראל מותגי התאגיד MacDuff משווקים על ידי חברת א.ג.ת.ד בע"מ, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום ייבוא האלכוהול בשוק הישראלי.

אוהבים יין? תערוכת היין הבינלאומית הגיעה לארץ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן