דלתא תשיק ביום שישי טיסה ישירה מתל אביב לבוסטון

דלתא תשיק ביום שישי טיסה ישירה מתל אביב לבוסטון: הטיסות החדשות יתווספו לטיסות היומיות הקיימות לניו יורק – JFK, כאשר מעתה תציע החברה שני נתיבי טיסה מת"א לארה"ב ללא נחיתת ביניים 

דלתא אייר ליינס תשיק ביום שישי את השירות החדש שלה בין ת"א לנמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגן ובכך תציע יותר אפשרויות גישה לארה"ב מאי פעם. הקו החדש – הראשון מישראל – יפעל שלוש פעמים בשבוע בימי שני, רביעי ושישי, והוא יתווסף לטיסות היומיות הקיימות של דלתא מנתב"ג לניו יורק-JFK.

בטיסות הראשונות של דלתא במסלול זה, התפוסה אמורה להיות כמעט מלאה בשני הכיוונים והדבר משקף את הביקוש הרב שיש לטיסות בין ארה"ב לישראל. אירוע חגיגי של חנוכת הקו החדש ייערך בהשתתפותם של שרת התחבורה מרב מיכאלי, שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס ומנהל נמל התעופה בן גוריון שמואל זכאי.

"אנחנו נרגשים להשיק את השירות החדש הזה, שמביא את מניין הטיסות השבועיות שלנו בין ישראל לארה"ב לעשר", אומרת אסתי הרשקוביץ, המנהלת המסחרית של דלתא בישראל. "מתן גישה ישירה לשניים מנמלי הבית שלנו בחוף המזרחי של ארה"ב, בוסטון וניו יורק, מקל על לקוחותינו לעשות עסקים או ליהנות מחופשה".

צילום: דלתא איירליינס

להלן שלושה דברים על הנתיב החדש של דלתא לבוסטון:
יותר חווית תא הנוסעים: שירות הטיסה תל אביב-בוסטון של דלתא מופעל באמצעות מטוסי A330-900neo הכוללים את כל ארבעת אופציות של סוגי מושבים, כולל 29 סוויטות דלתא וואן (Delta One) ו-28 מושבים של דלתא פרימיום סלקט (Delta Premium Select).

בעוד ש-Delta One מציעה פרטיות משופרת וגישה ישירה למעבר, Delta Premium Select מספקת מושבים רחבים יותר עם מרווח רגליים נוסף בהשוואה לזה של מחלקת תיירים, ובנוסף גם משענות ראש ורגל מתכווננות ומסכי בידור גדולים יותר. הנוסעים בשתי המחלקות נהנים גם מגישה להטבות נמל התעופה SkyPriority)) המעניקים שירות 'חלק' יותר על הקרקע.

יותר גישה למקומות שונים בארה"ב: אמנם יש הרבה מה לראות ולעשות בבוסטון, החל במוזיאון JFK ועד 'בית המדינה' או אירועי ספורט רבים, כולל משחקי בייסבול בפנווי פארק, אבל נמל הבית של דלתא בבוסטון מציע אפשרויות טיסה באותו יום ליותר מ-25 יעדים ברחבי ארה"ב, ובכלל זה נמל התעופה הבינלאומי לוס אנג'לס (LAX), ונמל התעופה הבינלאומי בסיאטל (SEA).

דלתא היא חברת התעופה העולמית מספר אחת של בוסטון, והיא ממשיכה לבנות את נוכחותה של העיר על המפה העולמית כמרכז ושער תחבורה בינלאומי מוביל.

בקיץ הקרוב תפעיל דלתא עד 155 טיסות יומיות ישירות ל-52 יעדים, גידול של יותר מ-20% בקיבולת בהשוואה לשיא שרשמה החברה לפני פרוץ הקורונה באוקטובר 2019.

יותר אפשרויות בידור במהלך טיסה: בקיץ הקרוב יוכלו נוסעי החברה ליהנות מהשירות עטור הפרסים המוענק על סיפון המטוסים של דלתא, הכולל תפריטים מקומיים ועונתיים.

כל הנוסעים ייהנו מארוחות טעימות כולל מתאבנים, מנה עיקרית וקינוח מלווים במבחר משקאות. לקוחות הטסים ב-Delta One יוכלו ליהנות ממבחר משקאות חדשים לפני ההמראה, ארוחה של שלוש מנות שף וקינוחים לרבות "הרכב בעצמך" את הגלידה שלך.

אפשרויות בידור ללא תוספת תשלום על פי דרישה זמינות גם הן בכל מחלקות המטוס, וכך גם לגבי העברת הודעות ממכשירים ניידים בחינם דרך ה-Wi-Fi בעוד שפונקציות אלחוטיות נוספת זמינות אף הן תמורת תשלום.

לקוחות Delta One יוכלו גם להתרווח ולנום בנוחות עם מערכות מצעים רכות ונעימות העשויות מ-100% פוליאסטר ממוחזר (rPET). כן הוכנסו לשימוש גם ערכות נוחוּת פרימיום של Delta One המופקות באמצעות שותפות החברה עם המותג Someone Somewhere הפועל במקסיקו.

הערכות בנות הקיימא כוללות מוצרים כמו מסכת עיניים של Someone Somewhere, שפתון וקרם של Grown Alchemist ומברשת שיניים מבמבוק ומשחת שיניים של Humble Co.

לאחר שנתיים של הפסקה: הספורט המוטורי חוזר לעין גב

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן