לטוס לחו"ל ולצאת בזול עם חברת טרוולאור

נמאס לכם להתכווץ מקנאה בכל פעם שהחברים שלכם חוזרים מעוד חופשה מפנקת ומספרים על חוויות מרתקות? מעוניינים לצאת לחופשה גם לאחר שהתחלתם לשלם על המשכנתא או על הלימודים? כדאי לדעת שהיום ניתן להשיג חופשות במחירים זולים ומשתלמים לכל כיס. כל מה שצריך לעשות הוא לדעת איך עושים את זה.

מוצאים יעדים זולים

מטבע הדברים, ישנם יעדים זולים פחות, ואחרים זולים יותר. כך למשל, אם אתם רוצים להרגיש את חיי הלילה בעיר הבירה מבלי לרוקן את הכיס, מנילה – בירת הפיליפינים – היא העיר המתאימה לכם. מדובר באחת מערי הבירה הזולות יותר שהן אפשר לבלות כמו שצריך. עיר בירה זולה נוספת היא ליסבון שבפורטוגל. בעיר ניתן למצוא בתי מלון זולים, לצד רחובות יפהפיים וציוריים שפשוט תענוג לטייל בהם.

לדעת מתי לצאת לחופשה

באופן כללי, אין ממש כלל קבוע לתאריך הטוב ביותר שיכול להוזיל את מחירי החופשות. הכול תלוי במדינה ובעונה שבה אתם מתכוונים לטוס. כמו כן, ישנו מיתוס שגורס כי אם מגיעים לשדה התעופה ו"תופסים" ביטול טיסה של הרגע האחרון, אפשר לזכות בחופשה במחירים זולים יותר. במבט לאחור, זו יכולה להיות טעות גדולה, שכן טיסות מעכשיו לעכשיו עשויות להתגלות כיקרות. לפעמים דווקא הזמנת כרטיסים בתקופה של כ-70 ימים מראש, לפני תחילת העונה, עשויה להתגלות כצעד חכם וחסכוני יותר.

נכנסים לאתר שמציע חופשות זולות

חברת טרוולאור מציעה לכם אתר נגיש ונוח שבו תוכלו למצוא את החופשה הזולה והמשתלמת ביותר עבורכם. מדובר באתר בינלאומי תיירותי שמציע לכם מגוון רחב של חופשות ברחבי העולם. מדובר באתר המופעל בעזרתם של גולשים אשר עברו הכשרה מיוחדת לקידום חופשות ברשת. הגולשים מעוניינים למכור לכם את החופשה הבאה שלכם, שכן הם מקבלים אחוזים עבור המכירה. בדרך זו נוצר מצב שמשתלם הן למחפשי החופשות והן לסוכנים. מעבר למחירים הזולים, תוכלו למצוא מידע אמין ונגיש על בתי המלון ובתי הארחה באזור. ניתן למצוא בתי מלון זולים באופן יחסי גם ביעדים המוגדרים כיקרים. כמו כן, באפשרותכם לקבל מידע כללי על בתי הארחה, לבחור את האזור שבו תרצו להשתכן בימי החופשה ולהתרשם מהחדרים המוצעים לכם.

האנשים שמוזילים לכם את החופשה באופן משמעותי

אם כבר הספקתם לבקר באתר של טרוולאור והשוותם את מחירי החופשות המוצעים בו למחירים באתרים אחרים, סביר להניח ששמתם לב להבדי המחירים. בטרוולאור תוכלו למצוא לפעמים חדר במלון שהוא זול ב-40 או אפילו 50 אחוזים מאותו חדר שמציעים באתר אחר. ובכן, העניין הוא שבעוד חברות התיירות הגדולות לוקחות את הרווחים לעצמן, הרי שטרוולאור לוקחת רק 20% לעצמה, ושאר שמונים האחוזים הולכים לסוכנים שלה. בדרך זו, מגייסת החברה המונים לשורותיה ומסייעת להם להתפרנס בכבוד.

מדוע צריך כל כך הרבה אנשים כדי להפעיל חברת תיירות אחת?

חברת תיירות פונה לכל העולם, וכדי להופיע ראשונה בתוצאות החיפוש, על טרוולאור לעשות אלפי שעות קידום אורגני בשבוע לא רק בישראל, אלא גם במדינות כמו רוסיה, ארגנטינה, צרפת ועוד. כאשר אלפי סוכנים של טרוולאור פרוסים ברחבי העולם וכל אחד מהם תורם את חלקו תוך קבלת תגמול הולם, נוצר קידום אורגני מסיבי שמשאיר את טרוולאור בראש רשימת החיפוש. וכך, בדיוק כמו בטבע, בין הסוכנים לחברת טרוולאור מתקיימים יחסים של סימביוזה. מצד אחד, הסוכנים מרוויחים טוב למחייתם בתמורה לכל חופשה שהם מוכרים, ומצד שני טרוולאור זוכה להיות חברת התיירות הזולה והמבוקשת ביותר אשר אינה צריכה לשלם על הוצאות שוטפות כמו ארנונה, תשלומי חשמל ומים או תגמולים לעובדים.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן