אסון הרכבל באיטליה – בין ההרוגים: איזי כהן, ממייסדי 'אל על' I כל הפרטים

אסון הרכבל באיטליה, בו נפטרו 5 ישראלים ככל הנראה ייחקר כבר בתקופה הקרובה ולא יהיו יותר מידי שהיות בדרך לתשובות איך התרחש המחדל.

אמש הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים באסון, כולם בני משפחה אחת שנסעו לטיול בהרים בצפון איטליה בהם יצחק וברברה כהן מתל אביב, עמית וטל בירן, ובנם בן השנתיים, תום שיצאו בסך הכל לטיול של כיף.

בנוסף, בנם הגדול של עמית וטל ז"ל, איתן בן החמש מאושפז כעת וסובל מפגיעה רב מערכתית עם פגיעות בראש ובגפיים וברגעים אלו נמצא עם הסבא והסבתא, הוריו של עמית, אביו, שעבד בביטחון הקהילה היהודית במילאנו.

מחברת התעופה אל על יצאה הודעה על פטירתם של בני הזוג כהן ונאמר: " משפחת אל על מרכינה ראשה עם היוודע האסון הכבד שפקד את משפחות כהן-פלג-בירן באיטליה. יצחק (איזי) כהן היה ממקימיה ומייסדיה של אל על, עבד בחברה עשרות שנים ושימש כסמנכ״ל ונציג החברה במערב אירופה ודרום אמריקה. אנו משתתפים ומחבקים את גיא ( העובד באל על כיום) ובני המשפחה ובוחנים את הדרך לסייע למשפחה בשעתה הקשה ובכלל זה השבת הארונות ארצה.
יהא זכרם ברוך."

איש היח"צ רני רהב ספד היום בחשבון הטוויטר שלו לאיזי כהן, אותו הכיר אישית, וכתב: " ישמור האל איזה אסון. הכרתי אישית עשרות שנים את ראש המשפחה איזי כהן, מוותקי ובוני אל על. איזי היה דמות מדהימה, ניהל שנים את אל על בפריז, היה איש מהמם, תמיד מחייך, מר שירות, מר מכירות, מר בן אדם. רעייתו ברברה מוותיקי החברה. אין מילים. "

פסגת הר המוטורונה בו אירע האסון, צילום: Image by Andre Zan from Pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן