אביב הגיע מבצע בא: שיתוף פעולה חדש בין מועדון הצרכנות הוט לרמי לוי

במסגרת שיתוף הפעולה בין הוט ורמי לוי, ייהנו עמיתי מועדון הצרכנות הוט מהנחה ייחודית בגובה של 6.5% הנחה ברשת רמי לוי, קופיקס ושוויצריה הקטנה.

שנה עברה מאז ליל הסדר – החג הראשון שחגגנו לבד בשנה האחרונה. מרבית ענפי המשק חוו פגיעה קשה, אך לא כולם. על פי נתוני מחלקת המחקר והשיווק של מועדון צרכנות הוט, במהלך השנה האחרונה נרשמה עליה של כ- 14% בהוצאה של העמיתים על מוצרים בתחום המזון.

על מנת לסייע בהורדת יוקר המחיה לעמיתיו, מועדון צרכנות הוט הודיע הבוקר על שיתוף פעולה חדש עם רשת רמי לוי המאפשר הוזלה משמעותית והקלה בכיס בעבור עמיתיו, שכן מדובר במוצרי צריכה בסיסיים בעבור כל בית אב בישראל. עמיתי המועדון ייהנו מ-6.5% הנחה ברשת רמי לוי המונה כיום גם את רשת קופיקס ושווצריה הקטנה באמצעות בתווי קנייה אותם ניתן יהיה לרכוש באתר או באפליקציית המועדון.

לדברי צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "מועדון הצרכות הוט שם לעצמו למטרה להוזיל את יוקר המחיה עבור עמיתיו. זאת, על מנת שיישאר להם כמה שיותר כסף פנוי בכיס הן בעתות משבר והן בעת החזרה לשגרה. שיתוף הפעולה עם רשת רמי לוי יאפשר לנו להוזיל משמעותית את סל הקניה הבסיסי של עמיתינו ובכך לאפשר להם הקלה מורגשת בכיס."

אודות מועדון צרכנות הוט: מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום כ־280 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב.

עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק. 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן