וואו! חברת פנגו מציגה: התראת שכחת ילדים בעת הפעלת חניה – שתפו, פשוט ונוח להפעלה!

הדבר הכי חשוב לכם בעולם הוא ילדיכם. לא באמת צריך לומר זאת, אתם תעשו הכל בשבילם, אתם קונים לילד בגדים חדשים, מיטה חדשה, צעצועים מטופשים, רק שיהיה שמח ויחייך. ככה זה, הוא תמיד יישאר הילד הקטן שלכם, גם כשהוא יהיה בן חמישים.

הפחד הגדול של כולנו ואחד הדברים הנוראיים מכל הוא לאבד את הילד, בין אם זה תרתי משמע לאבד אותו בקניון או בסופר, או חס וחלילה לאבד אותו באסון כזה או אחר.

אחד האסונות הללו הוא שכחת הילדים באוטו. בכל שנה אנחנו שומעים על מקרים בהם נשכחים ילדים במכונית ומוצאים את מותם תחת החום הנורא השורר בקופסה הסגורה.

מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים עולה כי מאז 2008 עד 2019 דווח בתקשורת על 813 ילדים שנשכחו ברכב, כש-31 מהמקרים הסתיימו במוות.

כמו כן, דווח על כ- 504 מקרי הילכדות ונעילת ילדים ברכב. אל הנתונים הללו מצטרפים נתוני המשרד לביטחון פנים, מהם עולה כי בערך ב-77% מהמקרים הנפגעים הם תינוקות עד גיל 3.

בימים אלו, בעוד מערכת החינוך, הגנים והצהרונים חוזרים לפעילות מלאה והימים החמים שלפנינו מחזירים את הסכנה הזו לפתחנו, חשוב לעשות הכל על מנת למנוע אפשרות שכזה אסון יקרה.

בשבועות האחרונים מתנדבי ארגון 'ידידים' הוזעקו למספר חילוצים ברמת השרון, אשקלון, ירושלים, אשדוד וערים נוספות בארץ באירועים של שכחת ילדים ברכבים.

בדיוק בגלל סיבה זו, חברת פנגו, מפעילת היישומון הפופולארי בישראל לשירותי חניה, רכב ודרך מציגה בימים אלו התראת שכחת ילדים ברכב.

מיד לאחר הפעלת חניה באמצעות אפליקציית פנגו תופיע התראה בולטת במסך האפליקציה "הורים, תעיפו מבט לאחור, אל תשכחו אותי".

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו סיפר היום לאתר כיף: "בימים חמים כמו אלו שפוקדים אותנו בשבוע האחרון, ועם חזרת הילדים למסגרות חשוב יותר מתמיד לשמור על היקרים לנו מכל.

פנגו נרתמת כדי לסייע למשתמשי היישומון להימנע ממצב מסכן חיים שבו ילדים נשכחים בכלי רכב. אנחנו מאמינים שעצם העלאת המודעות לשכחת ילדים ברכב לאורך כל השנה היא חשובה ומסייעת במניעת המקרים".

 

התראה של פנגו. צילום: יח"צ פנגו

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן