מחבתות ההיטק בישראל

קוצ'ינה מיה משיקים: סדרת מחבתות הייטק TRIPLE-S

בעלת שילוב ייחודי של 3 שכבות נירוסטה ונון סטיק המיועדת לשימוש עם כלי מתכת חדים

 

אנו מבלים זמן רב בהכנת ארוחות לחגים, אך לא פחות חשוב, ליהנות מהדרך והבישול עצמו, המותג "קוצ'ינה מיה", מותג הסירים והמחבתות הנמכר ביותר משיק את מחבתות ההייטק החדשות מסדרת TRIPLE-S  העשויות מ-3 שכבות נירוסטה וציפוי נון-סטיק, ליבת אלומיניום, ציפוי פנימי של נירוסטה ושכבה חיצונית של פלדה עמידה במיוחד המיועדת לשימוש עם כלי מתכת חדים.

הסדרה יוצרת מהפיכה חדשה בתפיסת הבישול על ידי שילוב ייחודי בין נירוסטה ונון סטיק המאפשר עמידות חזקה בפני שריטות ובטוח לשימוש עם כלי מתכת. בנוסף, המבנה התלת שכבתי מאפשר פיזור חום מהיר, בישול אחיד, איכותי ובטוח, כך שהמזון מתחמם במהירות ונשאר עסיסי לצד עיצוב פונקציונלי ומודרני, אשר יחד תורמים לחוויית בישול מהנה במטבח.

בתהליך הציפוי נעשה שימוש בנון סטיק מחוזק בתבנית במבנה כוורת, העמיד לאורך זמן ולשימוש יומיומי והמבנה המורם שומר על ציפוי הנון סטיק לאורך זמן. נטול דבקים ופריימרים שהם  PFOA/PTFE, מה שהופך את השימוש בכלי הבישול האמורים לידידותי ובטוח יותר.

מכסה  כלי הבישול עשוי זכוכית מחוסמת, מחוזקת עם טבעת נירוסטה לאיטום מלא וידית המחבת עשויה גם היא מנירוסטה השומרת על אחיזה נוחה ואינה מעבירה חום. כאמור, טכנולוגיית ה- NONSTICK מאפשרת בישול מהיר ומופחת שומן, ללא הידבקויות המזון לדפנות הכלים ושומרים על הטעמים וערכי המזון, נתון ההופך את חווית הבישול לבריאה ומהנה.

הכלים מותאמים לבישול בתנור על כל סוגי הכיריים: חשמליות, גז, אינדוקציה, קרמיות והלוגן.  כלי הבישול קלים לניקוי ומתאימים גם לשטיפה במדיח. כולם מאופיינים בעיצוב איטלקי, מודרני ופונקציונאלי. סדרת המחבתות בעלת 3 שנות אחריות.

מחיר השקה לצרכן: 191 ₪ (24 ס"מ) 236 ₪ (28 ס"מ).

 

ניתן לרכוש בחנויות ורשתות העיצוב המובחרות ברחבי הארץ ובחנות "נובל קולקשן", מתחם SIV גבעת שמואל

צילום: יח"צ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן