בלי דמויות חדשות של דיסני ועם התכנסות לתוך הבית: כך ייחגג השנה חג הפורים

תחפושות

חג הפורים ייחגג השנה בסוף פברואר ועדיין לא ברור באיזה מתכונת. הוודאות היחידה המסתמנת היא שגם השנה ככל הנראה לא נחגוג בחגיגות המוניות או בתהלוכות עדלאידע ברחובות הערים.

שנה לפרוץ מגיפת הקורונה, ניתן לומר שזו האחרונה נותנת ללא ספק את אותותיה גם על התמהיל של התחפושות הנרכשות מהאתר.

לאחר שנה ללא השקות סרטים חדשים בקולנוע, ילדי ישראל בוחרים להתחפש לכוכבי דיסני המוכרים והאהובים, כאשר בראש רשימת התחפושות המובילות נמצאת הנסיכה אלזה שמחזקת את מעמדה שנה אחר שנה.

מגמה מעניינת מגיעה מצד המבוגרים שרכשו אלפי חליפות וואנזי, עלייה של כ-20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

בנוסף, לראשונה לרשימת חמשת התחפושות המובילות בהזמנות מבוגרים נכנסה דמות האחות שתעניק בפורים הזה ייצוג לצוותים הרפואיים שהיו בראש הכותרות השנה. עלות ממוצעת לקניית תחפושת 26.4$.

תחפושות
צילום: יח"צ איביי

איליה קרטוב, מנכ"ל eBay למדינות השווקים המתפתחים וביניהן: מזרח אירופה, ישראל, רוסיה ואפריקה, אמר: "משבר הקורונה שמלווה את העולם כבר כמעט כשנה ניכר היטב בתמהיל התחפושות שהוזמנו על ידי ישראלים הן לילדים ולהן למבוגרים.

השנה האחרונה שאופיינה בסגרים, ביטול כל אירועי התרבות, השקת סרטים וכד' גרמה לכך שלא "נולדו" גיבורי תרבות חדשים שניתן לחקות, והילדים בוחרים בגיבורי דיסני האהובים כאשר הנסיכה אלזה עומדת בראש הטבלת ברכישות והפכת לנסיכה הנצחית והאהובה על הילדים.

תופעה מעניינת שלא ניתן להתעלם ממנה, היא הזמנת אלפי חליפות וואנזי מצד מבוגרים שנערכים לחגיגות בתוך התא המשפחתי, ובכך מחזקים את המגמה שראינו עם פרוץ המשבר ולאורך כל השנה האחרונה, במעבר לקטגוריות קנייה שמכוונות לשהייה בבית דוגמת משחקי קופסא, פריטים לטיפוח ועיצוב הבית, מוצרי כושר לבית ועוד. כך שמבחינה זו אזרחי ישראל ללא ספק נערכים לחגיגות פורים באווירה ביתית".

תחפושות
צילום: יח"צ איביי
אתר החרמון יפתח למבקרים מחר, תחת מגבלות משרד הבריאות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן