קרן הסיוע לעסקים למשבר הקורונה בארה"ב העניקה מענק לחברת הבת של "מעדני יחיעם"

 

מפעל המזון Abeles & Heymann, המייצר מעדני בשר כשר ומצוי בבעלות של חברת "מעדני יחיעם" הישראלית, קיבל מענק סיוע מקרן הקורונה וממשיך בפעילות מלאה  • יוחאי נאמן, מנכ"ל מעדני יחיעם: "בארה"ב כמו בישראל, הבסיס הוא יציבות תעסוקתית, להצליח לצאת מהמצב כולנו ולהמשיך ביחד, ללא פיטורים וללא חיסורים וחוסרים"

חברת Abeles & Heymann, יצרנית מעדני הבשר הכשר הידועה בארה"ב, אשר נמצאת בבעלות חברת "מעדני יחיעם" הישראלית מקיבוץ יחיעם, מקבלת סיוע חשוב מקרן הטיפול במשבר הקורונה בארה"ב, ומצליחה, למרות משבר הקורונה העולמי ובאופן ספציפי בניו-ג'רזי, להפעיל את המפעל בנוכחות מלאה וללא כל תוכנית לפיטורי עובדים.

במסגרת התכנית של הממשל הפדראלי בארה"ב לתמוך בעסקים קטנים ובינוניים בזמן משבר הקורונה, העמיד הממשל סכום בסך 350 מיליארד דולר, אשר ישמשו כערבות להלוואות שבתנאים מסוימים יכולות להפוך למענק, עבור העסקים שפנו לתמיכה כזו ועומדים בקריטריונים. ההלוואות מוענקות באמצעות הרשות לעסקים קטנים (SBA).

מפעל מעדני יחיעם בקיבוץ יחיעם צילום: יח"צ

בהתאם לזכויות ולתקנות המיוחדות  בארה"ב, הגיש סת' לוויט, מנכ"ל חברת Abeles & Heymann, בסיוע מעדני יחיעם ומשרד עו"ד אסטליין מישראל, בקשה להלוואה בשל הקורונה. ההלוואה אושרה והתקבלה, כך גם עשתה חברת ההפצה האמריקאית בייגל בייטס, המפיצה את מוצרי יחיעם בארה"ב, והחברה מקווה לחזור להיקף הפצה מלא.

חברת אייבלס אנד היימן נחשבת ליצרנית מעדני בשר כשר מוכרת וותיקה בארה"ב, עם היסטוריה של כ- 70 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים.

כל מוצרי החברה מיוצרים מ- 100% בשר בקר ועל לקוחותיה נמנות רשתות השיווק המובילות בהן COSTCO, SHOPRITE, STOP AND SHOP, PATHMARK ועוד.

לפני כשבע שנים רכשה "מעדני יחיעם" את החברה כחלק מתהליך התרחבות והתייעלות של הפעילות בשוק האמריקאי הכשר.

מעדני אייבלס אנד היימן צילום: מעדני יחיעם

באגרת לעובדים וללקוחות, כותב יוחאי נאמן, מנכ"ל "מעדני יחיעם": "כמפעל מייצא לשוק היהודי במדינות ובריכוזים שמתמודדים באורח קשה עם הקורונה – בניו-יורק, פאריז ולונדון – אנו מחויבים וקשורים שם כמו כאן ללקוחות ולשווקים.

יוחאי נאמן, מנכ"ל מעדני יחיעם צילום: נועה נאמן

הקורונה עדיין כאן, אם כי נראה כי מתחילים לראות סימנים לשינוי גישה ולאפשרויות של הרחבה ופתיחה. בכל התקופה מתחילת המשבר ועד היום , בהיותנו מפעל שמוגדר כמפעל חיוני בשעת חרום, אנחנו עושים מאמצים משמעותיים כדי להוסיף ולספק סחורה גם ובעיקר במציאות המורכבת אותה כולנו חווים".

בתוך כך מקפידה "מעדני יחיעם" גם על תרומה לקהילה. החברה תרמה ממוצריה לצוותים הרפואיים של בית החולים  איכילוב, בית החולים נהריה, עמותה לנזקקים בשלומי, תושבים וותיקים ביישובי מועצה אזורית מטה אשר ותוסיף לתרום גם בהמשך.

משלוחי מזון של מעדני יחיעם לבתי חולים צילום: ניסים טלבי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן