נפגעתם ביולי-אוגוסט? כך תגישו תביעה עד 5 מיליון ש"ח

החלה הגשת תביעות לפיצויים לעסקים שנפגעו בחודשים יולי-אוגוסט 2024:

רשות המסים הודיעה היום (ראשון) על פתיחת המערכת להגשת תביעות לפיצויים בגין נזק עקיף במסלול מחזורים עבור חודשי יולי-אוגוסט 2024. הפיצויים נועדו לסייע לעסקים ביישובים שפונו, או ביישובים המוגדרים כ"אזור שנפגע" בהתאם לתקנות שפורסמו לחודשים אלו. בהמשך צפויה להיפתח גם האפשרות להגיש תביעה במסלול שכר, כך שבעלי העסקים יוכלו לבחור באיזה מסלול להגיש את בקשתם.

הפיצויים במסלול מחזורים מחושבים לפי הירידה במחזור העסקאות של העסק בחודשי יולי-אוגוסט 2024 לעומת התקופה המקבילה בשנת 2023, הן לעסקים המדווחים בדיווח דו-חודשי והן לאלו המדווחים חד-חודשי. חשוב לציין כי קיימת תקרה לפיצויים, והיא עומדת על 5 מיליון ₪.

הגשת התביעות מתבצעת דרך המערכת המקוונת של רשות המסים, לאחר הזדהות ובחירת התקופה ומסלול הפיצוי הרצוי. בין התנאים לזכאות: הגשת דיווח למע"מ בגין החודשים המבוקשים ותשלום מלא לעובדי העסק.

הרשות מציינת כי תשלום הפיצויים יתקבל בתוך 7 עד 14 ימי עסקים לאחר הגשת תביעה מלאה, אלא אם נדרשת בדיקה נוספת או השלמת מסמכים מצד המבקש. מידע מפורט על היישובים המזכים מופיע באתר רשות המסים, וחשוב לעקוב אחר ההנחיות למילוי נכון של התביעות.

בעלי עסקים המושפעים מתקופה זו יכולים להגיש את בקשותיהם כבר עכשיו ולבחון את האפשרות לקבלת הפיצויים, מה שיקל עליהם להתמודד עם הפגיעה הכלכלית שנגרמה עקב הנסיבות החריגות.

מנהרה עם נשק וטיל לאו נחשפה בצפון

נערך עבור אתר כיף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן