קצף – מוצרים טבעיים וטבעונים לטיפוח הגוף

קצף – מוצרים טבעיים וטבעונים לטיפוח הגוף

 

חברת קצף הוקמה ע"י עדי תמיר בשנת 2018 והיא מובילה את תחום הרוקחות הטבעית ומציעה מגוון רחב של מוצרים מפנקים, טבעיים וטבעוניים העשויים בעבודת יד. המוצרים של קצף בעלי תו טבעונות של ויגן פרינדלי ובעלי אישור משרד הבריאות.

עדי, מלקטת צמחים ושמנים ייחודיים מהטבע ואורזת אותם לבקבוקונים וסבונים מוצקים, כאשר לכל מוצר יש סיפור קסום משלו. מוצרי הטיפוח מכילים חמאות ושמנים צמחיים טבעיים כגון חמאת השיאה המופלאה, שמן זית כתית אורגני וצמחי מרפא המרגיעים את העור. כלל המוצרים מאפשרים למשתמשים בהם ליהנות מכל מה שהטבע מציע, לשדרג את חוויית הרחצה ושגרת הטיפוח וליהנות ממוצרים טבעיים עם טעם של עוד.  ליין מוצרי קצף מיועד  לנשים וגברים כאחד.

 

שמפו מוצק –מועשר בחלבון אורז ותמצית רוזמרין לחיזוק השיער והשורשים ואינו מכיל מלח סודיום כלוריד. אינו מכיל סולפטים ואינו מכיל SLS. מתאים גם לילדים, לא נוזל לעיניים בעל PH המתאים במיוחד לשיער ומתאים גם לשיער לאחר החלקה. בר השמפו המוצק שווה בכמותו לליטר שמפו נוזלי וניתן לקחת אותו לטיולים ונסיעות מבלי לדאוג שיישפך. השמפו שומר על איכות הסביבה וחוסך את השימוש במיכל פלסטיק. 42 ₪ ל-80-90 גרם.

ריחות: קברנה סובניון/ פרוסקו/ שוקולד לבנדר/ בזיליקום ברגמוט/ רוח ים/סוכריות גומי ועוד

 סבון מוצק- הסבון מכיל חמאת שיאה טבעית גולמית ומיץ אלוורה העוטפים את העור   בבריאות ובלחות עשירה ומותירים אותו נקי ורענן . להתחלה נפלאה של היום ובוסט של אנרגיה רעננה

 כ-110 גרם. מחיר 29 ₪

ריחות: בזיליקום ברגמוט/רוח ים/קברנה סובניון/גורמה שוקולד לבנדר/סוכריות גומי

 

שפתון לחות- סדרת השפתונים מכילה שעווה צמחית וטבעונית בתוספת מפנקת של חמאת שיאה וחמאת קקאו אורגנית. המרקם הקרמי של השפתון שומר על לחות השפתיים ללא תחושת דביקות וללא צביעת השפתיים. השפתון אינו מכיל חומר משמר, ווזלין או חומרי נפט למיניהם והוא מתאים לשימוש גם אצל ילדים

גודל 5 גרם מחיר 19 ₪

ריחות: תות/אבטיח/דובדבן/קוקוס/מנטה עדין/ענבים/שוקו-תפוז/לימונדה/בננה/קרמל/מסטיק/אפרסק

סבון מוצק רוח ים של המותג קצף. להשיג באתר החברה במחיר של 29 שח צילום: אשר בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן