הפתעה: 20% החזר על הפרשות סוציאליות. למי מגיע?

יואב בן צור

בשורה משמחת למעסיקים: שיפוי של 20% בגין הפרשות סוציאליות עבור משרתי מילואים

השר יואב בן צור חותם על הסכם פורץ דרך עם נשיאות המגזר העסקי: מעסיקים של משרתי מילואים יקבלו החזר של 20% מההפרשות הסוציאליות

בחדשות משמחות עבור משרתי מילואים ומעסיקיהם, שר העבודה והרווחה, יואב בן צור, חתם אמש (ג') על הסכם היסטורי עם נשיאות המגזר העסקי בהובלת דובי אמיתי. במסגרת ההסכם, מעסיקים של משרתי מילואים ששירתו בין ה-7 באוקטובר 2023 ועד סוף שנת 2024 יהיו זכאים לשיפוי של 20% בגין ההפרשות הסוציאליות ששילמו עבורם.

ההסכם, פרי מאבקו המתמשך של שר העבודה למען משרתי המילואים והמעסיקים שלהם, עבר את אישור ועדת העבודה והרווחה וצפוי להיכנס לתוקף בקרוב. ועלותו הכוללת כחלק מתכנית מעטפת המילואימניקים עומדת על כ- 2.5 מיליארד ש"ח, שתוקצבו במסגרת החלטת ממשלה 1295. מדובר בצעד משמעותי שנועד להקל על נטל העלויות הכבד שמוטל על מעסיקים של משרתי מילואים ולעודד אותם להמשיך ולהעסיק אותם.

משרתי המילואים הם עמוד השדרה של הביטחון הלאומי שלנו, והם ראויים לכל ההערכה והתמיכה. ההסכם הזה יקל על הנטל הכבד שמוטל על מעסיקיהם ויעודד אותם להמשיך ולהעסיק אותם. צריך לפעול כל העת כדי לשפר את תנאי השירות של משרתי המילואים ולדאוג להם ולמשפחותיהם.

ההסכם החדש צפוי להועיל למאות אלפי משרתי מילואים ולמעסיקיהם. מדובר בצעד חשוב לחיזוק הביטחון הלאומי ולשיפור תנאי השירות של משרתי המילואים.

שר העבודה יואב בן צור, צילום: משרד העבודה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן