לראשונה: 17 חברות ישראליות מציגות בביתן הישראלי שהקים משרד התיירות ביריד התיירות בדובאי

לראשונה: 17 חברות ישראליות מציגות בביתן הישראלי שהקים משרד התיירות ביריד התיירות בדובאי

לאחרונה שכר משרד התיירות את שירותי חברת השיווק VFS בדובאי כדי לסייע בפתיחת השוק ולהגדיל את הביקוש לתיירות לישראל

היום התקיימה מסיבת עיתונאים בינלאומית ופתיחה חגיגית של הביתן הישראלי ביריד התיירות הבינלאומי הגדול ביותר באמירויות, ATM. לאור הביקוש הרב מצד גופי תיירות ישראליים, וביניהם עמותות תיירות, מלונות וסוכנים, הציב משרד התיירות ביתן בגודל של מאות מ"ר.

ביריד נערכות פגישות עם בכירים בתעשיית התיירות של איחוד האמירויות, ובעיקר עם סיטונאים וסוכנים מהגדולים והמוכרים ביותר, במטרה לחשוף בפניהם את ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי לתושבי המקום.

השנה היריד מתמקד בענף התעופה. עפ"י נתונים של חברת המחקר Mordor Intelligence, תעשיית התעופה של המזרח התיכון צפויה להתרחב בשיעור צמיחה שנתי של יותר מ-6% במהלך השנים 2022-27.

חברת המחקר מציינת, כי במקביל להתאוששות ההדרגתית בתנועת הנוסעים הבינלאומית, מגזרי התעופה של המזרח התיכון הראו עמידות יחסית בתקופת הקורונה וכעת ממשיכים להראות סימני צמיחה.

ביריד, המתקיים במשך 4 ימים, מציגים מדינות מהעולם וביניהן: בולגריה, פולין, איחוד האמירויות, בחריין, עמאן, ירדן, ערב הסעודית, בלרוס, סלובניה, קרואטיה, מונטנגרו, מצרים, אזרבייג'ן, טורקיה, קפריסין, איטליה, גיאורגיה, מרוקו, אינדונזיה, תאילנד, קוריאה, אפריקה, מלזיה, איי המלדיביים והודו.

לאחרונה שכר משרד התיירות את שירותי חברת השיווק הבינלאומית Global VFS בדובאי כדי לסייע בפתיחת השוק ולהגדיל את הביקוש לתיירות לישראל.

היריד וטקס הפתיחה מתקיימים על רקע הסכמי אברהם, שנחתמו ב-2020 ואשר הובילו לשיתופי פעולה היסטוריים בין ישראל לבין איחוד האמירויות הערביות, בחריין ומרוקו. שיתופי הפעולה הכלכליים שנוצרו בעקבות ההסכמים מובילים להזדמנויות עסקיות לשני הצדדים ומביאים להגדלת ההשקעות הזרות בישראל ולגידול בתנועת התיירות.

צרות בצרורות: לאחר התפרצות הסלמונלה, שריפה במפעל הממתקים של שטראוס-עלית בנוף הגליל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן