מוצרי הטחינה והחלוה של חברת "אחוה" הורדו ממדפי רשת רמי לוי

טחינה גולמית של חברת אחווה

בחודשים האחרונים ניכר כי מוצרי הטחינה והחלוה וכן מוצרי המאפה של חברת "אחוה" לא נמכרים ברשת רמי לוי. במוקד השירות של החברה מצטברות תלונות רבות על ידי צרכנים המבקשים לרכוש ממוצרי אחוה ללא הצלחה • יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה": "נשמח מאוד לחזור ולעבוד עם רשת רמי לוי בתנאי סחר הוגנים וישרים"

מדוע לא ניתן להשיג את מוצרי "אחוה" ברשת רמי לוי? מסתמן כי מוצרי החברה, שהינה היצרנית המובילה בישראל של טחינה חלוה ומוצרי מאפה, הורדו ממדפי רשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה ומכירתם ברשת הופסקה. במוקד השירות של החברה מצטברות תלונות רבות על כך כי לא ניתן להשיג את מוצרי אחוה במדפי חנויות רמי לוי, והדבר מסב להם עוגמת נפש.

במשך שנים נמכרו מוצרי אחוה ברשת רמי לוי בהצלחה רבה. בשנה החולפת נשבר שיא מכירות בשוק הטחינה. עפ"י נתוני סטורנקסט סך המכירות של טחינה גולמית של כלל היצרנים הסתכם בשנת 2020 בכ-207 מיליון ש"ח, לעומת 165 מיליון ש"ח בשנת 2019, זינוק של מעל ל-30%.

חברת "אחוה", על פי דו"ח סטורנקסט הינה הספק המוביל של שוק הטחינה, עם נתח שוק כמותי של כ-40% ונתח שוק כספי של כ-31% ומכירותיה מסתכמות בכ-65 מיליון ש"ח.

חברת "אחוה" מאשרת את הדברים ומסבירה כי אכן העבודה עם רשת "רמי לוי שיווק השקמה" הופסקה לאחר כ – 40 שנות עבודה משותפת, עקב דרישות מסחריות לא סבירות ולא מקובלות מצד הרשת.

"נשמח בכל רגע לחזור ולמכור ברשת רמי לוי. נכון לעכשיו ניתן להמשיך ולרכוש את מוצרי "אחוה" ביתר רשתות השיווק ובמחירים זולים במיוחד" אמרו בחברת אחווה.

טחינה גולמית של חברת אחווה
צילום: דרור קליש

שר החוץ, יאיר לפיד ימנה את אמיר חייק לשגריר ישראל באיחוד האמירויות | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן