חובבי רכבים? זה בשבילכם: ספר חדש של מנכ״ל מרצדס ישראל לשעבר חושף את סוד ההצלחה שלו | כל הפרטים

מנכל מרצדס לשעבר עם ספרו

אריאל פינטו, לשעבר מנכ"ל מרצדס ישראל, משיק ספר אימוני-ניהולי חדש: פתק קטן, פתק גדול.

בספר זה, חושף את סודות ההצלחה שאפשרו לו להגיע לצמיחה של 400% במכירות מרצדס בישראל, מגוון שיטות וטכניקות מקוריות למימוש עצמי, להגשמת מטרות ויעדים להצלחה בעסקים ובחיים בכלל, כולל דוגמאות מוחשיות מהקריירה הניהולית הענפה של אריאל פינטו בחברות המובילות במשק כמו כלמוביל, טיב-טעם ושטראוס וכן חשיפות מאחורי הקלעים של ענף הרכב, סיפורי לקוחות ואנקדוטות משעשעות.

לאחר כעשור בתפקיד מנכ"ל מרצדס ישראל שבמהלכו רשם גידול של 400% במכירות ואינספור יוזמות ופעילויות שיווקיות וניהוליות מקוריות, אריאל פינטו הוא אחד המנכלי"ם המיתולוגיים בענף הרכב בישראל.

לאורך השנים, אריאל פינטו הפתיע וחידש שוב ושוב עם רעיונות מקוריים, טכניקות מכירה יוצאות דופן וניהול קפדני שהניב תוצאות. עכשיו, הוא מגלה חלק מהשיטות והטכניקות ששימשו אותו לאורך השנים בספר חדש שיצא בהוצאת ניב, "פתק קטן, פתק גדול".

ספרו של מנכ״ל מרצדס לשעבר
צילום: אילן ספירא

פינטו הגיע לענף הרכב לאחר קריירה ניהולית מצליחה בתחום המזון, בשטראוס ולאחר מכן בטיב-טעם. הוא החל את דרכו בכלמוביל כמנכ"ל חטיבת מיצובישי, ולאחר כחמש שנים התמנה לתפקיד מנכ"ל מרצדס ישראל.

לאחר כעשור שבו ניהל את מרצדס ישראל והוביל אותה להישגים, הוא פרש והקים את חברת הייעוץ העסקי APBC שבה הוא מייעץ ומלווה עסקים ועוזר להם להגדיר מטרות אסטרטגיות ולהגשים אותן.

את שיטות העבודה והטכניקות שפיתח לאורך השנים חושף פינטו בספרו החדש "פתק קטן, פתק גדול" – ספר אימוני-ניהולי שמיועד לכל מי שרוצה להגיע לתוצאות יוצאות דופן בחייו העסקיים והאישיים.

בספר מפורטים עקרונות כלליים ותובנות מהקריירה הענפה שלו ומחייו האישיים, זאת לצד שיטות וטכניקות קונקרטיות וקלות ליישום שבעזרתן ניתן להגיע להגשמה ומימוש עצמי.

חובבי הרכב יתעניינו במיוחד בדוגמאות שניתנות מענף הרכב – מצבים ובעיות אמתיות שאריאל פינטו מצא להם פתרונות מקוריים. בספר נידונות שאלות כמו איך למכור למי שיש לו הכול? מהו מסע לקוח אידיאלי? כיצד לקוח אחד יכול להביא מאה נוספים וסוגיות רבות נוספות שכל בעל עסק או איש מכירות יוכל להפיק מהן ערך רב.

כמי שסגר מאות עסקאות מכירה והיה מעורב באלפי משאים ומתנים, פינטו חושף גם את מאחורי הקלעים של ענף הרכב. הפרק הפיקנטי ביותר בספר הוא פרק שמספר "סיפורי לקוחות" – רצף של אנקדוטות משעשעות, חלקן הזויות אפילו, שאריאל פינטו חווה לאורך השנים – לקרוא ולא להאמין.

הספר מומלץ לכל מי שרוצה להגיע להגשמה בחייו האישיים או המקצועיים, לכל מי שמעוניין ללמוד טכניקות ניהוליות ושיווקיות שעובדות באמת ולכל מי שמתעניין בענף הרכב ובדינמיקה שמאחורי הקלעים.

מנכל מרצדס לשעבר עם ספרו
צילום: אילן ספירא

"חופש גדול בחירייה": סדנאות ופעילויות מעשירות למשפחות ב"מרכז לחינוך סביבתי- פארק המחזור חירייה"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן