הלחימה בדרום שהייתה במסגרת מבצע "שומר חומות" הובילה לצורך משמעותי בהנגשת השירותים הבנקאיים לאוכלוסיית הגיל השלישי ולתושבי שדרות שהיו רגילים עד כה לקבל שירותים פרונטליים בסניפי הבנק ומצויים תחת מתקפת טילים בעשרת הימים האחרונים.
הסניף הנייד של בנק הפועלים מרחיב את פעילותו בעקבות המתיחות הביטחונית בדרום ומגיע להעניק שירות פרונטלי אישי ללקוחות אשר מתגוררים רחוק מסניפי הבנק, דיירים במרחבי דיור מוגן ובתי אבות. הסניף הנייד, בניהולו של דודי יצחקי מעניק שירותים בנקאיים ללקוחות הכולל שירות משיכת מזומנים גם ללקוחות שאינם לקוחות הבנק.
הביקור מסייע גם לדיירי בתי האבות ומרחבי הדיור המוגן לקבל שירות אישי פרונטלי ללא יציאה ממרחב המגורים ומהמרחבים המוגנים, בהתאם להנחיות.
במסגרת ביקור הסניף הנייד, זוכים מדי יום עשרות לקוחות לשירותים בנקאיים וסיוע בכל הנדרש בפן הפיננסי.
הסניף הנייד פועל החל משנת 2017 ומנוהל על ידי דודי יצחקי, בעל 10 שנות ניסיון בבנק הפועלים ואמון על ליווי הקמת הסניף הנייד מיומו הראשון. כיום פועלים שני סניפים ניידים ברחבי הארץ ומגיעים להעניק שירותים ללקוחות הבנק.
״פעילות הסניפים הניידים ברחבי הארץ מעניקה לי ולצוות תחושת סיפוק אישי ושליחות אדירה. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לקבל שירותים בסניף. מאחל לכולנו ובמיוחד לתושבי הדרום שנדע ימים טובים יותר ושהחזרה לשגרה תהיה קלה ולטווח הארוך", הוסיף דודי לגבי תגבור הפעילות לאור המצב הביטחוני בדרום.
מלבד הסניף הנייד, הורחבו שירותים נוספים ללקוחות הבנק הכוללים: הקמת מוקד טלפוני ייעודי ללקוחות מבוגרים מעל גיל 65+ במספר: *2403, תעדוף בתיאום פגישה ובהגעה לסניף, שירות שליחות כרטיסי אשראי והדרכות מקוונות של אוריינות דיגיטלית לביצוע פעולות בנקאיות באמצעות אתר הבנק והאפליקציה.
"הסניף הנייד מגיע לכל קצוות הארץ במטרה להנגיש את השירותים הבנקאיים באופן מקצועי ואישי. אנחנו מברכים על השקת השירותים בעיר שדרות ומצפים לפגוש אתכם בסניף", מסכם דודי.