התעשייה האווירית פועלת להקמת אתר הסבות למטוסי 777 בדרום קוריאה | כל הפרטים

בעקבות הצפי העולמי לביקוש גבוה למטוסי מטען רחבי-גוף ולטווח טיסה ארוך: התעשייה האווירית פועלת להקמת אתר הסבות למטוסי 777 בדרום קוריאה; האתר החדש יוקם בשיתוף חברת Sharp ו- Incheon International Airport.

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית חתמה הבוקר על מזכר הבנות עם חברת  Sharp Technics (Sharp) ונמל התעופה Incheon International Airport להקמת אתר הסבות למטוסי 777 – ממטוסי נוסעים למטען.

במסגרת שיתוף הפעולה, התעשייה האווירית מתכננת להסב משנת 2024 כששה מטוסי בואינג 777-300ER, ו- LR777-200 בשנה. הקמת אתרי הסבות ברחבי העולם נדרשת כמענה לביקוש הצפוי למטוסי מטען רחבי-גוף ובעלי טווח טיסה ארוך.

בימים אלה מפתחת חטיבת תעופה של התעשייה האווירית את הסבת מטוסי 777, שתהליך הרישיון שלהם צפוי להסתיים במהלך 2023 .מטוסי ה-777, המהווים את דור העתיד של מטוסי המטען, צפויים להצטרף למשפחת ההסבות של התעשייה האווירית, הכוללת כיום מטוסים מדגם בואינג 747, 767, NG737 ו-737 הקלאסי.

סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, יוסי מלמד אמר: "חטיבת תעופה של התעשייה האווירית הינה מובילה עולמית בתחום הסבות מטוסי מטען רחבי-גוף מתצורה של מטוסי נוסעים לתצורת מטען, ומפעילה קווי הסבות בישראל ובאתרים שונים בחו"ל.

החתימה היום עם חברת Sharp  ושדה התעופה הבינלאומי ב- Incheon מהווה המשך ישיר לשיתופי פעולה רבים בין התעשייה האווירית וחברות בדרום קוריאה, ומדגישה את האמון של החברה ביכולות הקוריאניות להקמת אתר הסבות במועד הנדרש, תוך הכשרת כוח האדם המתאים.

בשנים האחרונות התעשייה האווירית העבירה את ייצור כנפי מטוס המנהלים המוביל שלה, המקטע המרכזי וחלקי זנב לחברות קוריאניות. אני מצפה להמשך ולהרחבת שיתופי הפעולה האסטרטגיים עם חברות קוריאניות ועם ממשלת דרום קוריאה".

President Kim Kyung-wook of Incheon International Airport Corporation: " פתיחת הקו הראשון להסבות מטוסי הענק של בואינג מתצורת נוסעים למטען, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של התעשייה האווירית, יתרמו רבות לתעשייה המקומית ולצמיחת הכלכלה הלאומית והאזורית. תודות לתשתיות המתקדמות של נמל התעופה Incheon נוכל למשוך עוד ועוד חברות בתחום ה-MRO. אנו נמשיך לתרום ליצירת תחרותיות ביולם התעופה הקוריאני.

CEO & President Soon-Suk Paik of Sharp Technics K: "תהליך הסבת מטוס מתצורת נוסעים למטען דורש עלויות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, רישיון מקומי וכוח אדם מיומן. כל אלה משקפים את המחסומים העומדים בפני מי שרוצה להיכנס לעולם ה-MRO. על אף העובדה ש Sharp הינה חברה פרטית, אנו נעשה כל מאמץ בכדי לתרום לפיתוח תעשיית התעופה הקוריאנית."

התעשייה האווירית מהווה מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי טילאות התקיפה, ההגנה האווירית, המכ"מים, הלוויינות, הכלים המאוישים מרחוק, התעופה והסייבר. לחברה פעילות ענפה בדרום קוריאה הממוקדת בהשבחות מטוסים ומסוקים, מערכות מכ"ם מוטסות וקרקעיות, מערכות ניווט ואופטרוניקה ומל"טים. במהלך השנים הקרובות יורחבו שיתופי הפעולה גם  למטוסי משימה, מל"טים אסטרטגיים ומל"טי VTOL ומערכות חימוש משוטט ומדויק. 

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית היא אחד מבתי ההסבות המובילים בעולם. החטיבה מאחדת תחתיה את כלל פעילות המטוסים המאוישים, צבאית ואזרחית, בתעשייה האווירית; הסבות מטוסי נוסעים למטען, תחזוקה, מטוסי מנהלים,  מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. בין לקוחותיה נמנות חברות השילוח המובילות בעולם: אמזון, DHL, Fedex ועוד. 

מטוס
צילום: התעשייה האווירית
מטוס
צילום: התעשייה האווירית

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן