לשכת התיירות היפנית בקמפיין לחשיפת התרבות היפנית

אמנם הוחלט שלא יתאפשר לצופים מחוץ ליפן להגיע למשחקים האולימפיים והפארה אולימפיים ב 2021, אך לשכת התיירות היפנית JNTO מקדמת תיירות נכנסת ליפן תוך מבט לטווח רחוק על מספר שווקים, ביניהם ישראל.

ה-JNTO הכריזה על סידרה של ניוזלטרים מושקעים כדי לחשוף את התקשורת הבינלאומית למידע מקיף על יפן, בהתאמה למסלול הלפיד האולימפי של המשחקים הקרבים. הלפיד, שיצא לדרך ב 25 למרץ, יעבור ברחבי יפן במסלול מגוון במשך 121 ימים.

את כל הניוזלטרים יהיה ניתן לראות בחלק חדש בפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז המדיה און ליין של יפן  – JOMC. ניתן למצוא בהם מידע תיירותי על אזורים שונים ביפן בהם יעבור הלפיד האולימפי.

ה-JNTO גם השיקה אתר חדש הנקרא Tokyo and Beyond: 2020 כדי להרחיב את המודעות העולמית לאטרקציות ולאתרים נפלאים אך פחות מוכרים ביפן. באתר יש מידע שימושי רב על טיולים ביפן, כולל מדריך מקיף של טוקיו ומסלולים מוצעים. יש בו גם מידע רב על תשתיות נגישות המאפשרות לבעלי מוגבלויות ומבוגרים לטייל ברחבי יפן בקלות.

כמו כן הושקה ערכה לעיתונות המתמצתת את המידע באתר.

עם ארבע עונות שונות ואזורים גאוגרפיים מגוונים, לכל אזור ביפן יש תרבות ומסורות מקומיות שונות. יפן אינה גדולה מאוד ובעלת מערכת תחבורה יעילה ונוחה ביותר, כך שקל להגיע לכל חלקי המדינה.

מהוקאידו בצפון ועד לאוקינאווה בדרום, ישנן אטרקציות תיירותיות רבות בהן המבקרים יכולים לחוות את הטבע הרענן, פרחים, חופים, פארקים נושאיים, מעיינות חמים, מקדשים ועוד ועוד.

אנו מקווים שהקהל יעודד את המשתתפים באולימפיאדה הקיץ, ושיעשה שימוש במידע שבאתרים לקראת חידוש התיירות הבינלאומית. מחכים לראותכם ביפן בעתיד הקרוב!

אודות ה-JNTO: ארגון התיירות היפני הינו גוף ציבורי של ממשלת יפן, הפועל לקדם את יפן כיעד לתיירות MICE בנוסף ליעד נופש. במטרה לעודד מבקרים מכל העולם להגיע ליפן, סניף JNTO בלונדון פועל בשמונה שווקים שונים כדי להפיץ מידע על יפן, לפרסם, ולשווק את המדינה תוך שיתוף פעולה עם תעשיית התיירות הבינלאומית.

האצטדיון הלאומי של יפן
צילום: jnto

הראשון לציון הגר"י יוסף בפסק הלכה דרמטי: ניתן לשלם את תשלומי הביטוחים המשלימים מכספי מעשרות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן