חברת Gett מתרחבת גם בחו"ל: האפליקציה תיכנס לשימוש ב-65 ערים ברחבי ארה"ב

חברת Gett מכריזה על שיתוף פעולה נוסף:
תיכנס לפעילות ב-65 ערים נוספות בארצות הברית.

החברה תשתף פעולה עם Curb Mobility על מנת להגדיל את היצע המוניות שלה ללקוחותיה העסקיים מכל העולם ב-65 ערים ברחבי ארצות הברית

חברת Gett , המובילה בפתרונות תחבורה חכמים לעסקים  מודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התחבורה וצי הרכב האמריקנית Curb Mobility, הפועלת ב-65 ערים בארצות הברית. בכך, Gett תמשיך להגדיל את אחיזתה בשוק, באמצעות שותפים גלובליים בתחום המוביליטי, ובהם גם החברות Lyft ו-Ola שכבר עובדות עם Gett. 

החברה מציעה פלטפורמה טכנולוגית להזמנת נסיעות דרך האפליקציה שלה והחשבון העסקי הקיים, ברכבים של חברות צד שלישי במקומות שונים בעולם. השותפות החדשה, שנחתמה בעקבות הדרישה הגוברת לנסיעות עסקיות, תאפשר ל- Gett להרחיב את השירות שלה ליותר אזורים, וכן תאפשר רמת שירות גבוהה ללקוחות עסקיים, שיוכלו לנסוע במוניות צהובות וברכבים אחרים של גט ושל שותפותיה.

פלטפורמת Gett השיקה בשנת 2010 את אחד השירותים הראשונים בתחום לחברות ועסקים, כשגוגל ודיסני היו מהלקוחות הראשונים שלה. עם ניסיון ומומחיות של למעלה מעשור, Gett מפחיתה את הוצאות התחבורה של לקוחותיה בשיעור של כ-45% בממוצע, על ידי השוואת מחירים בין שירותי הסעות שונים, אכיפת מדיניות נסיעות פנים-ארגונית ואופטימיזציה של תהליכי back-office.

הפלטפורמה של Gett מציעה יתרונות נוספים, ובהם חווית נסיעה חלקה ובטוחה למעסיקים בעקבות החזרה ההדרגתית לשגרה אחרי הקורונה.

נכון לרבעון הראשון של 2021, הנסיעות העסקיות באמצעות השותפות של Gett היו אחראיות לכשליש מסך נסיעות ה-B2B של החברה. עם ההצטרפות של חברת Curb וההתמקדות הגלובאלית של Gett בפלטפורמת נסיעות עבור המגזר העסקי, החברה צופה כי השותפות יהיו אחראיות על מרבית נסיעות ה-B2B כבר עד סוף השנה הנוכחית.

עם התקדמות מוצלחת בביצוע החיסונים, השווקים הגדולים של Gett – ישראל ובריטניה ­– מהווים אינדיקציה לחזרה לשגרה של נסיעות עסקיות. ברבעון הראשון של השנה הנוכחית, היקף הנסיעות העסקיות בחברה הגיע ל-80% בהשוואה לחודשים שקדמו לפרוץ מגיפת הקורונה.

דייב וייסר, מנכ"ל ומייסד משותף של Gett, אמר: ״השותפות של Gett שעליה אנחנו מכריזים היום, מקבעת את המעמד של המוצר שלנו כפלטפורמה טכנולוגית שמתמקדת בניהול הסעות, בשוק גלובלי של 79.6 מיליארד דולר. בשנים האחרונות הפכנו למובילה עולמית ב-GTM ואנחנו משרתים רבע מחברות Fortune 500״.

וויסר הוסיף: "הפלטורמה שלנו, שמבוססת על ענן, אוספת פתרונות תחבורה קיימים לפלטפורמה אחת ומסייעת לעסקים לנהל את ההוצאות על ההסעות שלהם ביעילות. בנוסף, התוכנה שלנו יכולה להרחיב את השירות של הלקוחות על ידי חיבור לרשת תחבורה גלובלית.

אנחנו מאמינים שחיבור של שירותי הסעות מזדמנים וציי רכב בפלטפורמה אחת, ושדרוג חווית הנסיעה של העובדים – החל מההזמנה, דרך הנסיעה עצמה, ועד לטיפול בחשבוניות וניתוחי מידע – יוביל לחיסכון בזמן ובכסף".

עמוס תמם, מנכ"ל Curb אמר: "בזמן שערים ברחבי ארה"ב מתכוננות להגעה מחודשת של מבקרים מחוץ למדינה, השותפות שלנו עם גט תיצור הזדמנויות חדשות להכנסות עבור הנהגים המקומיים, ותבטיח כי הלקוחות העסקיים של גט יקבלו שירותי הסעות בטוחים, אמינים ומוכרים על ידי התושבים המקומיים. על ידי שילוב פלטפורמה כמו של Gett ופתיחת ערוץ דיגיטלי חדש, אנחנו הופכים מוניות לזמינות בכל מקום עבור הלקוחות". 

צילום: סטודיו גט
האם יש צורך בהסכמת כל הדיירים לקיום אסיפת דיירים ב"זום": זוהי החלטת בית המשפט מהיום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן