איי.די.איי משיקה את '9': מותג ביטוח חדש ברכישה דיגיטלית מלאה, במחיר נמוך ובלי צורך להתמקח השירות כולל אפליקציית שירות חדשה ומתקדמת.
בפעם הראשונה בישראל יוכל הלקוח לקנות ביטוח בעצמו באופן דיגיטלי מלא, ללא התערבות נציג או סוכן, ולקבל את המחיר הזול והסופי.
איי די איי חברה לביטוח השיקה הבוקר את המותג: '9', הדור הבא של הביטוחים בישראל. '9' יחליף את המותג המוכר, תשעה מיליון, והוא יהיה דיגיטלי במהותו.
׳9׳ יתמקד במוצרי הביטוח האלמנטרי: רכב, דירה ונסיעות לחו"ל, ויושק בשלב ראשון בעולם ביטוחי הרכב.
המותג החדש מביא עמו שיטת מכירות חדשה וייחודית בשוק הביטוח, בה הלקוח קונה בעצמו את הביטוח בצורה דיגיטלית, מהתחלה ועד הסוף, ללא התערבות נציג או סוכן. הרכישה מתבצעת אונליין באתר '9', בממשק ידידותי ואינטואיטיבי.
כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להזין את הפרטים שהמערכת מבקשת ממנו, ובסוף התהליך הקצר יוצע לו מחיר סופי, זול, ומותאם לו אישית. אין כל צורך או אפשרות להתמקח, וכמובן שכרגיל בחברה, אין עמלת תיווך. קצר וגם כיף.
את לקוחות המותג ילווה מוקד תמיכה ייעודי, בטלפון ובוואטסאפ, ככל שיצטרכו. מדובר במוקד שאינו עוסק במחירים, ואלמנט המיקוח לא יהיה קיים.
באיי.די.איי הדגישו היום כי בכדי לעודד את הלקוח לרכוש אונליין ולמנוע את הצורך במיקוח, מחירי הביטוח ב'9' יהיו נמוכים ביותר, זאת בזכות תפיסת תמחור חדשנית ומודל הנחות אישי.
׳9׳ משיקה גם אפליקציית שירות עם חוויית משתמש חדשה ומתקדמת לטובת הלקוחות, בה יוכלו ליהנות מהשירותים הבאים:
מידע – לכל לקוח יוצג בדיוק מה מכסה הפוליסה שלו, בשפה מונגשת ופשוטה.
סיוע במקרה של תאונה.
אפשרויות לעדכון הפוליסה – הלקוח יוכל להוסיף נהג נוסף, נהג זמני, או נהג חדש.
פתיחת דיווח במקרה ביטוחי – כולל מעקב אחר סטטוס התביעה והנגשת מסמכים
תתאפשר גם החלפת אמצעי תשלום.
עדכונים שוטפים – לרבות הטבות חדשות.
לקוחות 9 מיליון הקיימים ימשיכו ליהנות מכל השירותים כרגיל וגם ליהנות משירותים נוספים במסגרת המותג החדש.
קובי הבר מנכ"ל אי.די.אי ביטוח אמר לאחר ההשקה: ״אנו גאים להשיק את ׳9׳, הדור הבא של הביטוחים בישראל, מותג דיגיטלי מבוסס דאטה ותפיסת תמחור לומדת וחדשנית, שמתאימה את המחיר ללקוח באופן אישי״.
מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של אי.די.אי ביטוח התייחסה גם היא להשקת הביטוח החדש: "בדיוק כשם שהבאנו את הביטוח הישיר לישראל, אשר עודד את המבוטח לחסוך בתשלומי עמלות לסוכנים, כך אנו מביאים ביטוח שהלקוח רוכש בעצמו, בזול, ללא בזבוז זמן וללא צורך במיקוח".